Adrammelech | Zdobywanie dodatkowych esperów w Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Generalnie zasada zdobywania dodatkowych esperów jest taka: jeśli potrafisz spokojnie poradzić sobie z potworami występującymi na tej mapie, to i z esperem sobie poradzisz.
Adrammelech
Adrammelech | Ok. 40 000 HP | Odporny na Librę, Podatny na Lód, Absorbuje Piorun, Jest latający | Flash Arc, Bleed, Thundara, Thundaja, Perfect Defence |
Adrammelecha znajdziesz w Zertinan Caverns w centralnej części. Jest to zdecydowanie najłatwiejszy do pokonania przeciwnik ze wszystkich dodatkowych Esperów. Jedynym elementem sprawiającym kłopoty w tej walce są wychodzące bez przerwy spod ziemi hordy Shambling Corpse.
Elementem Adrammelecha jest Piorun, tak więc jego ataki w większości oparte są właśnie na nim - Flash Arc rani jednego z Twoich bohaterów, Thundara zadaje obrażenia wszystkim w zasięgu, natomiast Thundaja zadaje duże obrażenia wszystkim bohaterom. Jest jeszcze Bleed , który oprócz ran powoduje jeszcze u atakowanego Sap oraz Perfect Defence , dzięki której Adrammelech na krótką chwilę staje się całkowicie odporny na ataki fizyczne i magiczne.
Dobrym sposobem na radzenie sobie z jego pomagierami jest danie jednemu z bohaterów broni z elementem Holy i ustawienie mu gambita "Foe: HP < 10,000 --> Attack".