Cúchulainn | Zdobywanie dodatkowych esperów w Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Cúchulainn
Żeby móc stawić czoła temu esperowi, musisz w pierwszej kolejności pokonać "White Mousse (ranga V) " (patrz dział "Zwykłe listy gończe "). Dzięki temu zdobędziesz Sluice Gate Key, którym pozwala na manipulowanie śluzami w Garamsythe Waterway .
Urządzenia kontrolujące śluzy 11 i 4.
| Urządzenia kontrolujące śluzy 10 i 3.
|
W pierwszej kolejności zamknij śluzy 4 i 11, dzięki czemu będziesz w stanie dotrzeć do urządzenia No 1 North (po lewej). Następnie wróć do głównego pomieszczenia, otwórz śluzy 11 i 4, a zamknij 10 i 3. To otworzy Ci drogę do urządzenia No 1 South. Po otworzeniu północnej i południowej śluzy nr 1 poziom wody w centralnej części wodociągów się obniży. To tam będziesz walczył z Cúchulainnem. |
Centralna sala przed osuszeniem.
| Centralna sala po osuszeniu.
|
Cúchulainn | Ok. 130 000 HP | Odporny na Librę | Poison, Slowga, Malaise, Bio, Disablega, Invert, Mana Spring, Immobilizega |
Gdy już uporałeś się z tymi wszystkimi kombinacjami ze śluzami, udaj się do centralnego punktu wodociągów. Gdy zejdziesz na dół, pojawi się Cúchulainn.
Przeszkodami w tej walce są ciągle pojawiające się Foobary wspierające w walce Espera oraz fakt, że w czasie trwania walki, Twoje życie samo stopniowo maleje.
Cúchulainn w walce praktycznie nie używa siły. Niemal wszystkie jego ataki mieszają coś w statusach Twoich postaci, co w połączeniu z powolnym traceniem przez Ciebie życia staje się groźną bronią. W tej walce skup się głównie na leczeniu. Zawsze będziesz miał czas pokonać przeciwnika, ale żeby to zrobić, musisz mieć kim go pokonać. Proponuję, żeby jeden z Twoich bohaterów (najsilniejszy) atakował Espera, a pozostali dwaj leczyli wszystkie zmiany statusów, jakie ten jest w stanie wyprodukować i w wolnych chwilach niech walczą z Foobarami. Jeśli te galaretki przestaną się pojawiać, zacznij atakować Cúchulainna dwiema postaciami, a jedną utrzymuj ich przy życiu.