Techniki | Licencje i rozwój postaci | Solucja Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII
Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019
Techniki
Steal | Okradasz jednego przeciwnika | 15 LP | |
Libra | Wyświetla informacje o przeciwnikach i pokazuje, gdzie są miny | 20 LP | |
First Aid | Przywraca HP jednemu krytycznie rannemu sojusznikowi | 20 LP | |
Charge | Przywraca MP. Jeśli spudłuje, to MP spada do zera | 30 LP | |
Horology | Zadaje obrażenia zależne od czasu gry wszystkim przeciwnikom w zasięgu | 55 LP | |
Poach | Wykradasz przedmioty jednemu krytycznie rannemu przeciwnikowi (nie dostajesz wtedy doświadczenia i LP) | 30 LP | |
Souleater | Zabiera punkty HP postaci, by zaatakować jednego przeciwnika | 35 LP | |
Infuse | Pożera całe MP postaci, by przywrócić jednemu sojusznikowi 10x tyle HP | 35 LP | |
1000 Needles | Zadaje jednemu przeciwnikowi dokładnie 1000 obrażeń | 35 LP | |
Traveler | Zadaje wszystkim przeciwnikom w zasięgu obrażenia w zależności od ilości postawionych kroków. | 65 LP | |
Shear | Obniża jednemu przeciwnikowi odporność na magię | 35 LP | |
Charm | Powoduje Confuse u jednego z przeciwników | 30 LP | |
Addle | Obniża jednemu przeciwnikowi siłę magiczną | 30 LP | |
Expose | Obniża jednemu przeciwnikowi obronę | 35 LP | |
Shades of Black | Losowo rzuca jedno zaklęcie czarnomagiczne na przeciwnika | 40 LP | |
Revive | Całkowicie wyczerpuje HP używającego, by ożywić poległego sojusznika i przywrócić mu całe życie. | 40 LP | |
Gill Toss | Używasz gilów, by zaatakować wszystkich w zasięgu | 35 LP | |
Numerology | Zadajesz tym większe obrażenia, im więcej razy z rzędu użyłeś tego ataku. | 40 LP | |
Stamp | Powoduje u przeciwnika wszystkie negatywne efekty, które w danej chwili działają na używającą tego skilla postać | 40 LP | |
Sight Unseeing | Specjalny atak, który może odnieść sukces tylko wtedy, jeśli postać znajduje się pod działaniem Blind | 40 LP | |
Achilles | Dodaje jednemu przeciwnikowi losowy element do jego słabości | 40 LP | |
Wither | Zmniejsza siłę jednego przeciwnika | 35 LP | |
Bonecrusher | Pobiera punkty HP postaci, by spowodować u przeciwnika Death | 30 LP | |
Telekinesis | Zadajesz obrażenia na długim dystansie przy pomocy broni na krótki dystans | 80 LP |