Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Final Fantasy XII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zalera | Zdobywanie dodatkowych esperów w Final Fantasy XII poradnik Final Fantasy XII

Ostatnia aktualizacja: 6 sierpnia 2019

Zalera

1 - Zalera | Zdobywanie dodatkowych esperów w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
2 - Zalera | Zdobywanie dodatkowych esperów w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry
Zalera - Zalera | Zdobywanie dodatkowych esperów w Final Fantasy XII - Final Fantasy XII - poradnik do gry

Zalera

Ok. 73 000 HP

Odporny na Librę

Enrage,

Kill, Death,

Sleepga,

Stop,

Reflectga,

Prime lvl. Death,

Lv 5 Reverse,

Lv 4 Break,

Lv 3 Disable,

Lv 2 Sleep

Tego espera znajdziesz na najbardziej wysuniętym na zachód obszarze Barheim Passage dostępnym dopiero po zdobyciu klucza do przejścia Barheim (patrz dział: "Tylna Furtka ").

Zalera stosuje mnóstwo ataków zależnych od poziomu. Przykładowo Lv 5 Reverse spowoduje reverse u wszystkich postaci z poziomem podzielnym przez 5. Najlepszym wyjściem jest wybranie jednego ze statusów i przygotowanie akcesoriów uodparniających na daną zmianę statusu dla całej drużyny. Uważaj jednak, żeby Twoje postacie nie były wszystkie na poziomie, który jest liczbą pierwszą, ponieważ ona kwalifikuje się do najgorszego ataku - Prime lvl. Death , uśmiercającego wszystkich, których poziom jest liczbą pierwszą (dla tych na bakier z matmą - liczba pierwsza dzieli się tylko przez jeden i samą siebie).

Ataki zależne od poziomu są tak groźne, ponieważ mają znacznie większą szansę zadziałać niż zwykłe ataki niezależne od poziomu. Przykładowo przed Sleepgą każdy z Twoich bohaterów na 56 poziomie się obroni, ale w przypadku lv 2 Sleep ta szansa drastycznie spada.

Dodatkowym utrudnieniem w tej walce jest limit czasu. Masz pięć minut, żeby pokonać tego espera. W przeciwnym wypadku walka zostanie przerwana, a Ty znajdziesz się obszar dalej (ten z kryształem zapisu) i będziesz musiał zaczynać wszystko od nowa.

Dodatkowo na samym początku walki Zalerze towarzyszą szkielety: Deadbones, ale nie ma ich wiele. Wyjdzie kilka spod ziemi i po jakimś czasie przestaną wychodzić. Wtedy skup się wyłącznie na Zalerze. Początkowo jest też odporny na wszelkie ataki. Musisz poczekać, aż użyje enrage (ataku, który zwiększy jego szybkość i ilość zwykłych ataków, jakie może złożyć w jedną kombinację) - dopiero wtedy Twoje ataki zaczną odnosić jakiś skutek.

Po walce otwiera się przejście z Barheim Passage do Garamsythe Waterway .