Fallout 2: Świątynia Prób
Aktualizacja:
Świątynia Prób

UWAGI: Świątynia Prób to idealne miejsce do potrenowania rozmaitych umiejętności. Nauczymy się tutaj Walki wręcz, jak władać Bronią białą i używać takich umiejętności jak: Otwieranie zamków, Kradzież, Skradanie się, Pułapki czy Retoryka. Zdobędziemy również wiedzę o używaniu ładunków wybuchowych, zażywaniu Antidotum oraz leczeniu się. Misja przetrwania w Świątyni Prób jest swojego rodzaju treningiem w grze Fallout 2. Bez obaw jednak. Damy radę!
Zadania/misje:
1. Przetrwać w Świątyni Prób
Opis wykonania w/w zadań/misji:
1. Przetrwać w Świątyni Prób
Wkraczamy do świątyni. Gdy będziemy już w środku, zobaczymy dwie Olbrzymie mrówki, (po 25 PD za każdą). Zabijamy je używając w tym celu Walki wręcz lub Włóczni, którą mamy przy sobie. To, czego użyjemy w celu eksterminacji robactwa zależy od poziomu umiejętności w posługiwaniu się daną bronią. Ja wybrałem Walkę wręcz. Gdy pokonamy mrówy - podchodzimy do pierwszych drzwi. Otwieramy je i kierujemy się na prawo. Spotykamy tam kolejne 3 mrówki oraz mały dzban. Wyjmujemy z niego jeden Proszek leczniczy i wracamy pod drzwi, przez które właśnie weszliśmy. Idziemy prosto i skręcamy od razu w lewo. Jest tam mała salka z 2 Mniejszymi skorpionami. Zabijamy je (po 60 PD za każdego) i uważamy by nas nie zatruły. Wracamy na korytarz i idziemy w górę. Skręcamy w prawo. Trafiamy do długiej sali i oczyszczamy ją z kolejnych 3 skorpionów. Znajduje się tu również szkielet:

Wyjmujemy z niego Włócznię i wracamy do kolejnych drzwi na północnym-zachodzie). Podchodzimy do drzwi, otwieramy je umiejętnością Otwierania zamków i zgarniamy za to 25 PD. Przechodzimy do następnej części świątyni i idziemy prosto. Trafiamy do małego pomieszczenia. Zachowujemy jednak ostrożność! Cała podłoga zawiera w sobie mechanizmy uruchamiające pułapki, które wystrzeliwują w nasza stronę Zaostrzone pale. By zarobić mnóstwo PD i nie dać się zranić, robimy następująco: Wyłączamy bieg i powolutku penetrujemy całe pomieszczenie. Gdy zlokalizujemy pułapkę - w celu jej rozbrojenia, używamy na niej umiejętności Pułapki. Za każde udane unieszkodliwienie pułapki dostajemy po 25 PD! Czyścimy, zatem pomieszczenie dokładnie! Powinniśmy w ten sposób rozbroić ok. 15 pułapek i zgarnąć w ten sposób ok. 375 PD. Po akcji saperskiej udajemy się na północ. Zabijamy jednego skorpiona i skręcamy w prawo ukatrupić drugiego. Ze skrzynki nieopodal zabieramy kolejny Proszek leczniczy i wracamy. Idziemy teraz prosto (rozbrajamy po drodze kolejne pułapki) i natrafiamy na pomieszczenie z przepaścią po środku. Zabijamy 2 mrówy, a ze dzbana przy ścianie wyjmujemy Kawał Kordexu. Skręcamy w prawo i udajemy się przez korytarz do małej salki z mrówkami. Tępimy je, a ze skrzynki zabieramy Antidotum. Usuwamy nim zatrucie, jeśli jest to potrzebne i udajemy się pod kolejne drzwi na północnym-zachodzie. Nie da się ich otworzyć, ani się do nich włamać. Pozostaje nam użycie materiału wybuchowego, który znaleźliśmy wcześniej. Ustawiamy ładunek na 10 sekund i uciekamy na bezpieczną odległość. Przechodzimy przez wrota, które właśnie otwarła nam eksplozja. Uważamy jednak! W progu znajduje się kolejna pułapka. Po jej rozbrojeniu przechodzimy dalej. Teraz prosto i w prawo. Po drodze do kolejnej salki zabijamy skorpiony. Gdy będziemy na miejscu - ze skrzynki u góry wyjmujemy Antidotum i Proszek leczniczy. Wracamy teraz na początek lokacji, skręcamy w lewo, zabijamy 2 mrówki i otwieramy drzwi. Spotykamy za nimi Camerona. Jest on naszą ostatnią próbą w świątyni. By zakończyć nasz test mamy 3 rozwiązania: Pokonać go w walce wręcz (300 PD), ukraść mu klucz od świątyni (600 PD) lub przekonać go, że walka nie ma sensu (600 PD). Gdy wybierzemy opcję numer 1 to po udanej walce będziemy mogli zabrać nasze wszystkie przedmioty z tej skrzynki:

Gdy zdecydujemy się na numer 2, to oznajmiamy Cameronowi, że musimy się jeszcze trochę przygotować przed walką. Włączamy wtedy Skradanie i okradamy go z Klucza do świątyni umiejętnością Kradzież. Potem używamy go na drzwiach i wychodzimy na zewnątrz. Ja wybrałem jednak opcję numer 3. By przekonać Camerona, że rozwiązanie siłowe jest nie potrzebne - przeprowadzamy z nim następującą rozmowę:
Najpierw muszę ci zadać kilka pytań. / Dlaczego musimy walczyć? / Nie zgadzam się z tobą. Myślę, że w każdej sytuacji możliwe jest pokojowe rozwiązanie. / Widzisz, nie znam wszystkich twoich mocnych stron i słabości, a ty nie znasz moich. Wpadki się zdarzają, więc co się stanie, gdy jedno z nas niechcący zabije drugie? Lepiej skończmy z tym natychmiast zamiast ryzykować, dobrze? / Dzięki! Zobaczymy się w wiosce.
Oglądamy teraz filmik ukazujący kombinezon z pamiętną trzynastką na plecach. Otrzymujemy w ten sposób strój oraz ekwipunek naszego przodka (PIPBoya 2000!) oraz trafiamy do naszej rodzimej wioski Arroyo .
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
==>Max Stone
Uzyj na nim suszonego miesa, klucz powinien sam wskoczyc do twojego plecaka. Mozesz tez ukrasc klucz Bolkowi, albo wyhandlowac
Co do poradnika, to czytam wlasnie, wydaje mi sie, ze opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze. Dolozyles sobie roboty. Kiedys tez zaczalem pisac poradnik, ale wymieklem po opisaniu tworzenia postaci. Za duzo klepania. Swoja droga ciekawe, ile na czyms takim mozna zarobic, ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
Gratulacje za wytrwalosc w kazdym badz razie
No k***a mać. Karmię tego psa w Klamath a on nie wypluwa tego klucza? Ma ktoś tak samo? Albo zna ktoś sposób na rozwiązanie tego problemu? To jest wkurzające. Mam za mało inteligencji żeby poprosić Cienkiego Bolka o ten klucz (tak sądzę, po prostu nie mam takiej opcji dialogowej : /), więc patrzę tu w poradniku taki sposób- też nie działa : /
Nie chcialem cie urazic, Rojo, na pewno sie nad tym napracowales i poradnik jest w porzadku. Po prostu przepadam bardziej za "stylem" wspomnianego juz poradnika Stingera do Fallout 3.
Poradnik raczej dobry, ale denerwuje mnie pewna rzecz. W poradniku opisujesz jak tworzyc postać, w co pakowac, itp. O wiele lepiej zrobil (bodajże, nie pamietam dokładnie) Stinger w poradniku do Fallout 3. Dodał od siebie komentarze do umiejetnosci, atrybutow i profitów, o tym czy rzeczywiscie sie przydaja, czy efekty sa zauwazalne, i czy czesto korzysta sie z tego a tego. Mogles tez opisac oddzielnie questy poboczne i glowne zamiast pisac ciagle gdzie trzeba chodzic itp. Wg. mnie troche za bardzo ciagniesz gracza za smycz :P. Ale ogółem poradnik przydatny, chociaz stosuje go glownie do sprawdzania statystyk broni i czy nie zapomnialem zrobic jakis questow pobocznych.
Cóż,poradnik fajny,ale czy niema jakiejś wersji tego poradnika,w której sugestie wypowiadane przez postaći,nazwy przedmiotów i umiejętności itp. były po angielsku?
Możliwe ze PERCEPCJA spadła mu do zera . Prawdopodobnie przejdzie mu jak po paru dniach.
A może miesiącach :/
aha i jeszcze jedno ;p jak marcus stoi to caly czas wali sie po glowie :P zupelnie jakby mial cos w uszach. moze ogluchl?:D
chodzi, walczy.. tyko ze czasami bym wolał go na chwile zostawic a nie moge... ale sproboje z kradzieza;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
