Ręczna broń palna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 poradnik Fallout 2
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
![]() | SIG Sauer 14mm Minimalna siła: 4 Zasięg: 24 Obrażenia: 12-22 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 5 Pojemność magazynka: 6 naboi Amunicja: 14mm AP ![]() Przebicie: bez zmian Obrażenia: - 50% |
![]() | Pistolet 5,56mm Minimalna siła: 5 Zasięg: 30 Obrażenia: 20-30 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 7 Pojemność magazynka: 5 naboi Amunicja: .233 FMJ ![]() Przebicie: - 20% Obrażenia: - 20% |
![]() | Karabin szturmowy AK-112 5mm Minimalna siła: 5 Zasięg: 45 Obrażenia: 8-16 Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6 Waga: 8 Pojemność magazynka: 24 naboje Amunicja: 5mm AP ![]() Przebicie: bez zmian Obrażenia: - 35% 5mm JHP ![]() Przebicie: bez zmian Obrażenia: + 35% |
![]() | Strzelba bojowa Minimalna siła: 5 Zasięg: 22 Obrażenia: 15-25 Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6 Waga: 11 Pojemność magazynka: 12 naboi Amunicja: Śrut kaliber 12 ![]() Przebicie: + 25% Obrażenia: - 25% |
![]() | Karabin snajperski Minimalna siła: 5 Zasięg: 50 Obrażenia: 14-34 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 10 Pojemność magazynka: 6 naboi Amunicja: .233 FMJ ![]() Przebicie: + 25% Obrażenia: - 25% |
![]() | Desert Eagle .44 (zwiększony magazynek) Minimalna siła: 4 Zasięg: 25 Obrażenia: 10-16 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 4 Pojemność magazynka: 20 naboi Amunicja: .44 Magnum JHP ![]() Przebicie: - 25% Obrażenia: + 25% .44 Magnum FMJ ![]() Przebicie: + 25% Obrażenia: - 25% |