Ręczna broń palna (4) | Uzbrojenie | Fallout 2 poradnik Fallout 2
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Karabin myśliwski z lunetą Minimalna siła: 5 Zasięg: 45 Obrażenia: 8-20 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 9 Pojemność magazynka: 10 naboi Amunicja: .233 FMJ Przebicie: - 20% Obrażenia: - 20% | |
Karabin szturmowy AK-112 5mm Minimalna siła: 5 Zasięg: 45 Obrażenia: 8-16 Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6 Waga: 8 Pojemność magazynka: 100 naboi Amunicja: 5mm AP Przebicie: bez zmian Obrażenia: - 35% 5mm JHP Przebicie: bez zmian Obrażenia: + 35% | |
Rewolwer Magnum .44 Minimalna siła: 5 Zasięg: 15 Obrażenia: 12-18 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 6 Pojemność magazynka: 20 naboi Amunicja: .44 Magnum JHP Przebicie: - 25% Obrażenia: + 25% .44 Magnum FMJ Przebicie: + 25% Obrażenia: - 25% | |
Rewolwer Magnum .44 (szybkie ładowanie) Minimalna siła: 5 Zasięg: 20 Obrażenia: 12-18 Punkty akcji: P 4 / C 5 Waga: 6 Pojemność magazynka: 20 naboi Amunicja: .44 Magnum JHP Przebicie: - 25% Obrażenia: + 25% .44 Magnum FMJ Przebicie: + 25% Obrażenia: - 25% | |
H&K P90c Minimalna siła: 4 Zasięg: 30 Obrażenia: 12-16 Punkty akcji: P 4 / S 5 / C 5 Waga: 9 Pojemność magazynka: 24 naboi Amunicja: 10mm AP Przebicie: + 25% Obrażenia: - 25% 10mm JHP Przebicie: - 25% Obrażenia: + 25% 9mm Parabellum Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian |