Broń energetyczna (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 poradnik Fallout 2
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
![]() | Karabin laserowy (zwiększona pojemność) Minimalna siła: 6 Zasięg: 45 Obrażenia: 25-50 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 17 Pojemność magazynka: 24 strzały Amunicja: Ogniwo termojądrowe ![]() Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian |
![]() | Pistolet magnetolaserowy Minimalna siła: 3 Zasięg: 35 Obrażenia: 10-22 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 7 Pojemność magazynka: 12 strzałów Amunicja: Małe ogniwo energetyczne ![]() Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian |
![]() | Pistolet plazmowy (zwiększona pojemność) Minimalna siła: 4 Zasięg: 20 Obrażenia: 15-35 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 8 Pojemność magazynka: 32 strzały Amunicja: Małe ogniwo energetyczne ![]() Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian |
![]() | Pistolet pulsacyjny YK32 Minimalna siła: 3 Zasięg: 15 Obrażenia: 32-46 Punkty akcji: P 4 / C 5 Waga: 8 Pojemność magazynka: 5 strzałów Amunicja: Małe ogniwo energetyczne ![]() Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian |
![]() | Karabin pulsacyjny YK42B Minimalna siła: 3 Zasięg: 30 Obrażenia: 54-78 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 14 Pojemność magazynka: 10 strzałów Amunicja: Ogniwo termojądrowe ![]() Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian |