Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 2 - poradnik do gry

Fallout 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2 poradnik Fallout 2

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Znajdziemy to również Niebieską kartę dostępową. Bardzo się nam ona przyda w Navarro ! Reaktor elektrowni możemy naprawić na trzy odmienne sposoby. Oto one:

1. W południowo-wschodniej części elektrowni spotykamy Festusa:

Mówimy mu, że mamy odpowiednią część, potrzebną do naprawy reaktora elektrowni - Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Mówimy mu, że mamy odpowiednią część, potrzebną do naprawy reaktora elektrowni. Na początku nie będzie się on chciał zgodzić na samodzielną naprawę. Informujemy go więc, że całe Gecko na niego liczy i tylko od niego zależy przyszłość miasta. Gdy w końcu uda nam się go przekonać, Festus pójdzie naprawić reaktor. Dostaniemy za to 4250 PD.

2. Reaktor możemy naprawić samemu. W tym celu prosimy naszych przyjaciół by na nas poczekali, zażywamy Rad-Xy (gdy tego nie zrobimy, będziemy otrzymywać obrażenia w sali z reaktorem) i wyruszamy dokonać reparacji. Używamy teraz Części Hydroelektrycznej na tym oto czerwonym zaworze:

Otrzymamy w ten sposób 4000 PD - Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Otrzymamy w ten sposób 4000 PD. Wracamy do pomieszczenia z komputerem, zażywamy AntyRady i przyłączamy z powrotem do siebie naszą drużynę.

3. Trzeci, najbardziej opłacalny, lecz najtrudniejszy sposób naprawy reaktora to odpowiednie skonfigurowanie komputera sterującego robotem naprawczym:

Wybieramy najpierw następujące kody - Gecko (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Wybieramy najpierw następujące kody:

A1546761 (druga pozycja na liście)

5B576005 (trzecia pozycja na liście)

35C76863 (pierwsza pozycja na liście)

Klikamy teraz na uruchomienie programu naprawczego i gdy się okaże, że analiza logiczna zaliczyła ERROR, wklepujemy następujące polecenia dla robota:

Wzmocnienie ekranu gamma

Deharmonizacja sterownika neptunowego

Kalibracja rdzenia uranowego

Zasilanie kondensatora saturnowego

Test kompilatora jowiszowego

Instalacja Hydroelektrycznego Regulatora Magnetosfery

Dajemy teraz na wykonanie polecenia, a robot ruszy w misję naprawczą. My z kolei otrzymamy 4500 PD. Wracamy teraz do McLure'a w Kryptopolis . Mówimy mu, że naprawiliśmy reaktor elektrowni w Gecko . W nagrodę, otrzymaliśmy oficjalne, pełnoprawne obywatelstwo Kryptopolis . Od tej pory nie będziemy musieli okazywać Przepustki dziennej strażnikom przy bramie do Miasta wewnętrznego . Będziemy więc mogli przemycać na jego teren, wszystko co się da :-) Otrzymamy również pozwolenie na wejście do Krypty 8. Obywatelstwo pozwoli nam także wchodzić na teren Miasta wewnętrznego w nocy!