Karty, Klucze | Przedmioty | Fallout 2 poradnik Fallout 2
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Karty/Klucze
![]() | Klucz do celi w Broken Hills Jego zdobycie pomaga w ukończeniu misji [6] w Broken Hills . |
![]() | Klucz do osady traperów Jego zdobycie pomaga w ukończeniu misji [7] w Klamath . |
![]() | Klucz do szałasu przy Krypcie 13 Jego zdobycie umożliwia wykonanie misji [1] w Krypcie 15 . |
![]() | Klucz od świątyni Jego zdobycie pomaga wydostać się z Świątyni Prób (misja [1]). |
![]() | Karta dostępowa tankowca Znajdziemy go w Navarro . Pomoże nam on wykonać misję [9] w San Francisco . |
![]() | Niebieska karta dostępowa Znajduje się w elektrowni w Gecko . Pomoże nam ona uwolnić Xarna w Navarro . |
![]() | Czerwona karta dostępowa Znajduje się w elektrowni w Gecko . Pomorze nam ona swobodnie poruszać się po niej. Dzięki tej karcie wykonamy misję [15] w Kryptopolis i misje [1] oraz [2] w Gecko . |
![]() | Karta dostępowa Krypty 15 Dostaniemy ją od Zeke po wykonaniu misji [1] w Krypcie 15 . Oprócz tego pozwoli nam ona zrealizować misję [13] w RNK i zadanie [2] oraz [3] w Krypcie 15 . |
![]() | Żółta karta dostępowa Znajduje się w elektrowni w Gecko . Pomorze nam ona swobodnie poruszać się po niej. Dzięki tej karcie wykonamy misję [15] w Kryptopolis i misje [1] oraz [2] w Gecko . |
![]() | Prezydencki klucz dostępowy Posiada ją Prezydent Enklawy . Jej użycie na komputerze w holu pozwala na uruchomienie wieżyczek. Będą one wtedy strzelały do Franka Horrigana. |