Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2 poradnik Fallout 2
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
3. Dowiedzieć się, skąd pochodzi manierka dana nam przez Starszą w Arroyo.
Podchodzimy do Eda. Stoi on w swojej kanciapie w tym miejscu:
Pytamy go, czy wie skąd pochodzi manierka, którą wręczyła nam na drogę Starsza w Arroyo (misja [1] i [2], Arroyo ). Gdy dowiadujemy się, że z Krypty 13 - otrzymujemy 500 PD. By wykonać to zadanie, nie możemy wcześniej sprzedać manierki. Ostrzegałem Was przed tym w Arroyo . Od Eda dowiemy się również gdzie leży Nowe Reno , Broken Hills i Redding .
4. Naprawić Auto-doktora Andrewa.
Doktora Andrewa oraz maszynę leczniczą, którą pomoże nam naprawić Vic, znajdziemy w tym miejscu:
Otrzymamy za to 100 PD. Nic jednak w zamian od Andrewa. Szkoda. U lekarza, będziemy także mogli uleczyć całą naszą ekipę (ze wszystkich dolegliwości) za wytargowane 150$.
5. Zdobądź pług dla Pana Smitha.
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie