Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 2 - poradnik do gry

Fallout 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2 poradnik Fallout 2

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

3. Dowiedzieć się, skąd pochodzi manierka dana nam przez Starszą w Arroyo.

Podchodzimy do Eda. Stoi on w swojej kanciapie w tym miejscu:

Pytamy go, czy wie skąd pochodzi manierka, którą wręczyła nam na drogę Starsza w Arroyo (misja [1] i [2], Arroyo ) - Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Pytamy go, czy wie skąd pochodzi manierka, którą wręczyła nam na drogę Starsza w Arroyo (misja [1] i [2], Arroyo ). Gdy dowiadujemy się, że z Krypty 13 - otrzymujemy 500 PD. By wykonać to zadanie, nie możemy wcześniej sprzedać manierki. Ostrzegałem Was przed tym w Arroyo . Od Eda dowiemy się również gdzie leży Nowe Reno , Broken Hills i Redding .

4. Naprawić Auto-doktora Andrewa.

Doktora Andrewa oraz maszynę leczniczą, którą pomoże nam naprawić Vic, znajdziemy w tym miejscu:

Otrzymamy za to 100 PD - Kryptopolis (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Otrzymamy za to 100 PD. Nic jednak w zamian od Andrewa. Szkoda. U lekarza, będziemy także mogli uleczyć całą naszą ekipę (ze wszystkich dolegliwości) za wytargowane 150$.

5. Zdobądź pług dla Pana Smitha.

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie