Fallout 2: Nowe Reno (6)
Aktualizacja:
13. RODZINA BISHOP Zlikwiduj Westina w RNK tak, żeby nie wyglądało to na morderstwo.
Pierwsza misja, jaką zleca nam Bishop po dostarczeniu mu walizki (misja [14] w Kryptopolis i misja [12] w Nowym Reno ). Mamy załatwić Westina, który ma swoją posiadłość na terenie Republiki Nowej Kalifornii . Mamy go zabić, ale tak by nie wyglądało to na morderstwo. Każemy schować broń naszym towarzyszom i jedziemy do RNK . Zanim udamy się w stronę domostwa Westina, musimy zrobić jeszcze 2 rzeczy. Po pierwsze: odwiedzamy dr Jubilee i wyjmujemy z regału za jego plecami Truciznę:

Po drugie: Zagadujemy Szeryfa RNK:

Mówimy mu, że szukamy uczciwej pracy. Okaże się, że właśnie nasza przyszła ofiara (radny Westin) ma jakąś. Gdy szeryf każe się w tej sprawie na siebie powołać, podchodzimy do bramy posiadłości Westina:

Zagadujemy strażnika i mówimy mu, że szeryf poinformował nas o pracy, którą ma do zlecenia Westin. Gdy policjant wyłączy pole siłowe - wchodzimy! Radnego spotkamy w tym miejscu:

Nie gadamy z Westinem, tylko od razu używamy na nim strzykawy z Trucizną. Stary upada i umiera. Wypadek? Wypadek. Serce po prostu odmówiło posłuszeństwa:-) Jeśli jednak zdecydujemy się wdać z Radnym w dyskusję, sprawa może potoczyć się inaczej. Gdy powiemy mu, że przysyła nas Bishop, Westin zaproponuje nam odstrzelenie bossa. Zapłaci nam więcej niż Bishop. Stracimy tym samym możliwość dalszego pracowania dla rodziny Bishopów. Standardowo - wybór jest Wasz. Jeśli jednak sprawiliśmy, by Westinowi "przytrafił się wypadek", wracamy do Nowego Reno . Informujemy Bishopa o wykonaniu misji. Otrzymujemy 1000$, 2000 PD i kolejne zadanie (misja [14]).
14. RODZINA BISHOP Zabić Carlsona w RNK.
UWAGA: Wykonanie tej misji wiąże się z koniecznością przystąpienia do rodziny Bishopów. Jeśli się na to nie zgodzimy - będziemy musieli z nią walczyć!
Drugie i ostatnie zlecenie od Bishopa. Tym razem musimy wykończyć Carlsona. W tym celu przyjdzie nam ponownie udać się do RNK . Nie ważne jak go zabijemy, czy po cichu, czy przez ogromną eksplozję - leży to w naszej gestii. Gdy będziemy na miejscu, kierujemy się w stronę Ratusza . W pomieszczeniu na prawo od posągu, okradamy tego oto Pana z Przepustki prezydenckiej:

Następnie udajemy się pod to pole siłowe i "używamy" przepustki na strażniku:

Wchodzimy do środka. W jednym z pokoi widzimy naszą przyszłą ofiarę:

Ustawiamy jakikolwiek ładunek wybuchowy na jedną minutę i w polu Kradzieży, uruchomioną bombę wkładamy Carlsonowi. Wychodzimy spokojnie z domu i czekamy chwilę, aż usłyszymy przyjemne BUUUM (hihihihi). Pora wrócić do Bishopa z bombową informacją:-) Otrzymujemy 2500 PD, 500$ oraz propozycję wstąpienia do rodziny. Jeśli się na to zdecydujemy, otrzymamy kolejne 1000 PD, kartę Karmy: Członek rodziny Bishop oraz zniżki u Renesco i Pani Kici. Jeśli odmówimy... lepiej chwyćmy do kabury.
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
==>Max Stone
Uzyj na nim suszonego miesa, klucz powinien sam wskoczyc do twojego plecaka. Mozesz tez ukrasc klucz Bolkowi, albo wyhandlowac
Co do poradnika, to czytam wlasnie, wydaje mi sie, ze opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze. Dolozyles sobie roboty. Kiedys tez zaczalem pisac poradnik, ale wymieklem po opisaniu tworzenia postaci. Za duzo klepania. Swoja droga ciekawe, ile na czyms takim mozna zarobic, ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
Gratulacje za wytrwalosc w kazdym badz razie
No k***a mać. Karmię tego psa w Klamath a on nie wypluwa tego klucza? Ma ktoś tak samo? Albo zna ktoś sposób na rozwiązanie tego problemu? To jest wkurzające. Mam za mało inteligencji żeby poprosić Cienkiego Bolka o ten klucz (tak sądzę, po prostu nie mam takiej opcji dialogowej : /), więc patrzę tu w poradniku taki sposób- też nie działa : /
Nie chcialem cie urazic, Rojo, na pewno sie nad tym napracowales i poradnik jest w porzadku. Po prostu przepadam bardziej za "stylem" wspomnianego juz poradnika Stingera do Fallout 3.
Poradnik raczej dobry, ale denerwuje mnie pewna rzecz. W poradniku opisujesz jak tworzyc postać, w co pakowac, itp. O wiele lepiej zrobil (bodajże, nie pamietam dokładnie) Stinger w poradniku do Fallout 3. Dodał od siebie komentarze do umiejetnosci, atrybutow i profitów, o tym czy rzeczywiscie sie przydaja, czy efekty sa zauwazalne, i czy czesto korzysta sie z tego a tego. Mogles tez opisac oddzielnie questy poboczne i glowne zamiast pisac ciagle gdzie trzeba chodzic itp. Wg. mnie troche za bardzo ciagniesz gracza za smycz :P. Ale ogółem poradnik przydatny, chociaz stosuje go glownie do sprawdzania statystyk broni i czy nie zapomnialem zrobic jakis questow pobocznych.
Cóż,poradnik fajny,ale czy niema jakiejś wersji tego poradnika,w której sugestie wypowiadane przez postaći,nazwy przedmiotów i umiejętności itp. były po angielsku?
Możliwe ze PERCEPCJA spadła mu do zera . Prawdopodobnie przejdzie mu jak po paru dniach.
A może miesiącach :/
aha i jeszcze jedno ;p jak marcus stoi to caly czas wali sie po glowie :P zupelnie jakby mial cos w uszach. moze ogluchl?:D
chodzi, walczy.. tyko ze czasami bym wolał go na chwile zostawic a nie moge... ale sproboje z kradzieza;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
