Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 2 - poradnik do gry

Fallout 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Atrybuty główne | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2 poradnik Fallout 2

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Atrybuty główne

Atrybut główny

Wpływa na

Siła (SI)

1 - Atrybuty główne | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

 

 

Ilość zadawanych obrażeń w walce wręcz (+1)

Udźwig (+25 funtów)

Ilość Punktów Wytrzymałości (+1)

Celność przy używaniu broni, która wymaga więcej Siły (SI) niż posiadasz (- 20%)

Umiejętności:

Walka wręcz (+1)

Broń biała (+1)

Percepcja (PE)

2 - Atrybuty główne | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

 

 

Inicjatywę podczas walk (+2)

Umiejętności:

Pierwsza pomoc (+2%)

Leczenie (+1%)

Otwieranie zamków (+1%)

Pułapki (+1%).

Wytrzymałość (WY)

3 - Atrybuty główne | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

 

 

Ilość Punktów Wytrzymałości (+2)

Odporność na trucizny (+5%)

Odporność na promieniowanie (+2%)

Tempo zdrowienia (+1)

Liczbę Punktów Wytrzymałości otrzymywanych przy każdym awansie postaci

Umiejętność:

Sztuka przetrwania (+2%)

Charyzma (CH)

4 - Atrybuty główne | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

 

 

Ilość towarzyszy podróży, jacy będą się mogli do nas przyłączyć (+1 członek drużyny na każde 2 punkty CH - liczba zaokrąglana do dołu)

Umiejętności:

Retoryka (+5%)

Handel (+4%)

Inteligencja (IN)

5 - Atrybuty główne | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

 

 

Liczbę nowych punktów umiejętności otrzymywanych przy każdym awansie (+2)

Ilość opcji dialogowych podczas rozmów

Umiejętności:

Pierwsza pomoc (+2)

Leczenie (+1%)

Nauki ścisłe (+4%)

Naprawa (+1%)

Sztuka przetrwania (+2)

Zręczność (ZR)

6 - Atrybuty główne | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

 

 

 

 

 

 

 

Ilość Punktów Akcji (+1 za każde 2 punkty ZR)

Klasę Pancerza (+1)

Umiejętności:

Ręczna broń palna (+4%)

Broń ciężka (+4%)

Broń energetyczna (+4%)

Walka wręcz (+2%)

Rzucanie (+4%)

Broń Biała (+2%)

Skradanie się (+3%)

Otwieranie zamków (+1%)

Pułapki (+1%)

Kradzież (+3%)

Szczęście (SZ)

Szansę zadania Trafienia Krytycznego (TK) (+1%) - Atrybuty główne | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Szansę zadania Trafienia Krytycznego (TK) (+1%)

Szansę natrafienia na specjalne lokacje

Umiejętność:

Hazard (+5)