Atrybuty główne | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2 poradnik Fallout 2
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Atrybuty główne
Atrybut główny | Wpływa na |
Siła (SI)
| Ilość zadawanych obrażeń w walce wręcz (+1) Udźwig (+25 funtów) Ilość Punktów Wytrzymałości (+1) Celność przy używaniu broni, która wymaga więcej Siły (SI) niż posiadasz (- 20%) Umiejętności: Walka wręcz (+1) Broń biała (+1) |
Percepcja (PE)
| Inicjatywę podczas walk (+2) Umiejętności: Pierwsza pomoc (+2%) Leczenie (+1%) Otwieranie zamków (+1%) Pułapki (+1%). |
Wytrzymałość (WY)
| Ilość Punktów Wytrzymałości (+2) Odporność na trucizny (+5%) Odporność na promieniowanie (+2%) Tempo zdrowienia (+1) Liczbę Punktów Wytrzymałości otrzymywanych przy każdym awansie postaci Umiejętność: Sztuka przetrwania (+2%) |
Charyzma (CH)
| Ilość towarzyszy podróży, jacy będą się mogli do nas przyłączyć (+1 członek drużyny na każde 2 punkty CH - liczba zaokrąglana do dołu) Umiejętności: Retoryka (+5%) Handel (+4%) |
Inteligencja (IN)
| Liczbę nowych punktów umiejętności otrzymywanych przy każdym awansie (+2) Ilość opcji dialogowych podczas rozmów Umiejętności: Pierwsza pomoc (+2) Leczenie (+1%) Nauki ścisłe (+4%) Naprawa (+1%) Sztuka przetrwania (+2) |
Zręczność (ZR)
| Ilość Punktów Akcji (+1 za każde 2 punkty ZR) Klasę Pancerza (+1) Umiejętności: Ręczna broń palna (+4%) Broń ciężka (+4%) Broń energetyczna (+4%) Walka wręcz (+2%) Rzucanie (+4%) Broń Biała (+2%) Skradanie się (+3%) Otwieranie zamków (+1%) Pułapki (+1%) Kradzież (+3%) |
Szczęście (SZ) | Szansę zadania Trafienia Krytycznego (TK) (+1%) Szansę natrafienia na specjalne lokacje Umiejętność: Hazard (+5) |