Ręczna broń palna (3) | Uzbrojenie | Fallout 2 poradnik Fallout 2
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
FN FAL Minimalna siła: 5 Zasięg: 35 Obrażenia: 9-18 Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6 Waga: 10 Pojemność magazynka: 20 naboi Amunicja: 7.62 mm Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian | |
FN FAL (noktowizor) Minimalna siła: 5 Zasięg: 35 Obrażenia: 9-18 Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6 Waga: 11 Pojemność magazynka: 20 naboi Amunicja: 7.62 mm Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian | |
H&K CAWS Minimalna siła: 6 Zasięg: 30 Obrażenia: 15-25 Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6 Waga: 6 Pojemność magazynka: 10 naboi Amunicja: Śrut kaliber 12 Przebicie: + 25% Obrażenia: - 25% | |
Pancor Jackhammer Minimalna siła: 5 Zasięg: 35 Obrażenia: 18-29 Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6 Waga: 13 Pojemność magazynka: 10 naboi Amunicja: Śrut kaliber 12 Przebicie: + 25% Obrażenia: - 25% | |
H&K G11 Minimalna siła: 5 Zasięg: 35 Obrażenia: 10-20 Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6 Waga: 9 Pojemność magazynka: 50 naboi Amunicja: Bezłuskowa amunicja 4.7 mm Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian | |
H&K G11E Minimalna siła: 6 Zasięg: 40 Obrażenia: 12-23 Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6 Waga: 9 Pojemność magazynka: 50 naboi Amunicja: Bezłuskowa amunicja 4.7 mm Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian | |
Karabin Gaussa M72 Minimalna siła: 6 Zasięg: 50 Obrażenia: 32-43 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 10 Pojemność magazynka: 20 naboi Amunicja: 2 mm EC Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian |