Punkty Akcji (PA) | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2 poradnik Fallout 2
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Możliwe do wykonania akcje podczas walki oraz ich koszt w punktach akcji Punktach Akcji (PA)
CZYNNOŚCI | PODSTAWOWY KOSZT |
Poruszanie się | 1 PA na metr (sześcian) |
Atak gołymi rękami | 3 PA |
Atak bronią białą | 3 PA |
Pojedynczy strzał | 5 PA |
Seryjny strzał | 6 PA |
Dokładne przycelowanie | +1 PA |
Przeładowanie używanej broni | 2 PA |
Dostęp do ekwipunku | 4 PA |
Otwarcie drzwi | 3 PA |
Podniesienie leżącego przedmiotu | 3 PA |
Zmiana broni głównej nr 1 na nr 2 | 0 PA |
Zmiana trybu używanej broni | 0 PA |
UWAGA Przypominam tylko, że zaproponowana przeze mnie postać, dzięki cesze Szybki cyngiel - na czynności: Atak bronią Białą, Pojedynczy strzał i Seryjny strzał wydaje o jeden punkt mniej! Przez to czynność Dokładne przycelowanie jej nie dotyczy. Profit Szybki palec dodatkowo obniży koszt użycia PA na ataki bronią dystansową. Dzięki niemu będziemy mogli wykonać jeszcze więcej akcji bojowych podczas walki.