Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 2 - poradnik do gry

Fallout 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2 poradnik Fallout 2

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Ufff. Przynajmniej 5000 PD nam skapło. Na terenie całej Enklawy został teraz wypuszczony trujący gaz. Bez obaw jednak. My i więźniowie jesteśmy bezpieczni. W bazie poumierają teraz wszyscy naukowcy i technicy. Żołnierze Enklawy jednak przetrwają. Idziemy złożyć wizytę prezydentowi. Gdy wdamy się z nim w dyskusję, dowiemy się wielu ciekawych rzeczy o Enklawie . Tak, czy inaczej, musimy zdobyć od niego Przepustkę prezydencką. Siłą czy kradzieżą - Wasz wybór. Kierujemy się teraz w stronę schodów na północy. Schodzimy na dół i toczymy kolejny bój. Nie musimy jednak. Wystarczy po cichu zakraść się do centralnego komputera. Mieści się on w tym pomieszczeniu:

Podkładamy między terminale uaktywniony ładunek wybuchowy - Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Podkładamy między terminale uaktywniony ładunek wybuchowy. Otrzymujemy 10.000 PD i 10 minut na ewakuację z Enklawy . Wracamy teraz do pomieszczenia, w którym znajdował się gabinet prezydencki. Schodzimy na dół, aż nie ujrzymy drzwi, które były wcześniej zamknięte:

Korzystamy ze schodów i udajemy się na górę - Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Korzystamy ze schodów i udajemy się na górę. Tutaj mamy kolejną powtórkę z rozrywki. Albo wykańczamy wszystkich, albo zachowujemy czujność pospiesznie uciekając w zachodnią część lokacji i wskakując w zielone pole. Spotkamy teraz grupkę żołnierzy Enklawy dowodzoną przez sgt Granita. Wyjątkowo nie chce ona wymalować nami ścian i sufitów:

Możemy zaproponować mu wspólną ucieczkę (1500 PD) - Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Możemy zaproponować mu wspólną ucieczkę (1500 PD). Pomoże nam on pozbyć się ostatniego bossa - Franka Horrigana. Jest to zabójcza hybryda maszyny z człowiekiem. Jednoosobowa armia ciemności, bólu i zagłady. Bydle to posiada 1000 PW i arsenał zdolny zdmuchnąć z powierzchni ziemi małą wioskę. Oprócz zintegrowania się z ekipą Enklawy możemy sobie pomóc w jeszcze jeden sposób. Podchodzimy do tego oto komputera:

Musimy być przyklejeni do ściany i ostrożnie obejść Franka - Enklawa (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Musimy być przyklejeni do ściany i ostrożnie obejść Franka. Gdy uda nam się bezpiecznie uruchomić komputer, wklepujemy następujące komendy:

Pomoc. / Tak. / Powrót do łączenia. / (To chyba jakiś specjalny użytkownik.) Przyjęcie kontroli zabezpieczeń - klucz prezydencki. / (Zobaczymy co to takiego.) Przeciwdziałanie zamachowi stanu. / (To się może przydać.) Uruchom Protokół Przeciwdziałania Zamachom Stanu.

Od tej chwili, wszystkie zainstalowane w sali wieżyczki będą pruć ołowiem w Horrigana. My również nie możemy być bierni. Odpalamy Frankowi w czachę kilka rakiet, w brzuch oddajemy kilka serii z Bozara, w nogi kilka strzałów z Gaussa. Gdy bydle padnie i przepołowi się na pół - otrzymamy 10000 PD. Wychodzimy z bazy i podziwiamy piękny, atomowy wybuch, którego byliśmy sprawcą. Po obejrzeniu znamiennego dla serii Fallout grzybka, przedstawiona nam zostanie historia wszystkich miast, baz, krypt i osad, jakie odwiedziliśmy podczas gry. Nasze poczynania miały ogromny wpływ na ich przyszłość. To wszystko kochani. Dziękuję wam za tą piękną, niezapomnianą i długą podróż... Idę teraz sprawdzić czy dalej mam dziewczynę i czy rodzina się do mnie jeszcze przyznaje. Bywajcie. Było mi bardzo miło. Do następnego Fallouta!