Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 2 - poradnik do gry

Fallout 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2 poradnik Fallout 2

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

7. Ubij zamkniętego Szpona Śmierci (opcjonalnie).

W tym przypadku, posłużę się głównie obrazkiem. Tłumaczy on chyba wszystko:

Podczas szturmu na legowisko stwora, uważajmy na psy - Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Podczas szturmu na legowisko stwora, uważajmy na psy! Gdy je zaatakujemy - całe miasteczko zwróci się przeciwko nam! Czekamy, więc gdy odejdą na bezpieczną odległość. W Szpona Śmierci prujemy seriami z Karabinu szturmowego, który otrzymaliśmy w misji [1]. Trzy salwy powinny wystarczyć, by rozsadzić gada na kawałki i zdobyć 800 PD. Misji tej nam nikt nie zleca, jednak kilka setek PD, piechotą nie chodzi.

8. Śluby (opcjonalnie).

W Modoc , w dzielnicy Spanko i śniadanko , będziemy w stanie wziąć ślub. Wybór należy do nas, kogo wybierzemy na współmałżonka. Płeć przyszłego partnera nie ma tu żadnego znaczenia. Czy będzie to Miria, czy Davin, decyzja należy do Was. Po ślubie, wybrana osoba, będzie nam towarzyszyć w podróży. Otrzymamy również kartę Karmy: Żonaty/Żonata. Oni jedno, ani drugie nie przydaje się jednak w walce. Mają mało PW, niewiele PA, nie awansują na wyższe poziomy i są ciency w posługiwaniu się jakąkolwiek bronią. By przespać się z Mirią, prowadzimy z nią bezpośrednią rozmowę. Proponujemy sex i rzucamy się na nią (niczym żądny przygód macho:-). Z Davinem, jednak postępujemy inaczej. Jesteśmy czuli, życzliwi, romantyczni. Gdy po upojnej nocy, do pokoju wpadnie ich ojciec Grisham (poznaliśmy go w misji [4]), zagadujemy go i by nie dopuścić do walki - oznajmiamy my chęć, wzięcia ślubu z jego dzieckiem. Ładne mi pociechy. Rozpustna córka i syn gej. Extra. Rodzeństwo spotykamy w domku Grishama, tutaj:

Oto statystyki Mirii i Davina - Modoc (4) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Oto statystyki Mirii i Davina:

Imię

Miria

PW

35 [nie wzrasta]

PA

7 [nie wzrasta]

Umiejętności

Walka wręcz

Bronie

Noże, pistolety maszynowe

Udźwig

100 [nie wzrasta]

Uwagi

Może być twoją żoną, jak się z nią prześpisz. Szczerze odradzam. Jej statystyki mówią same za siebie.

Imię

Davin

PW

35 [nie wzrasta]

PA

7 [nie wzrasta]

Umiejętności

Walka wręcz

Bronie

Noże, pistolety maszynowe

Udźwig

100 [nie wzrasta]

Uwagi

Może być twoim "mężem", jak się z nim prześpisz. Szczerze odradzam. Jego statystyki mówią same za siebie. Jak wolisz mieć "ciepłego" towarzysza przygód, to sprawa wygląda inaczej :-) Nie wnikam.

CIEKAWOSTKA 1: Jeśli Miria lub Davin (zależy kogo poślubiliśmy) zginą w walce, ich ojciec na wieść o śmierci swojego dziecka... umrze.

CIEKAWOSTKA 2: Z Mirią lub Davinem będziemy mogli się rozwieść u Ojca Tullly'ego w Nowym Reno .

To wszystko co mogliśmy zrobić w Modoc . Nie będzie potrzeby tu kiedykolwiek wracać. Kierujemy teraz naszą drużynę w stronę Kryptololis . No to w drogę!