Broń miotana | Uzbrojenie | Fallout 2 poradnik Fallout 2
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Broń miotana
UWAGA: Tutaj litera "P" występuje jako RZUT, a litera "C" jako CELOWANY RZUT.
![]() | Kamień Minimalna siła: 1 Zasięg: 12 Obrażenia: 1-4 Punkty akcji: P 4 / C 5 Waga: 1 |
![]() | Włócznia Minimalna siła: 4 Zasięg: 2 Obrażenia: 3-15 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 4 |
![]() | Nóż do rzucania Minimalna siła: 3 Zasięg: 16 Obrażenia: 3-6 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 1 |
![]() | Koktajl Mołotowa Minimalna siła: 3 Zasięg: 12 Obrażenia: 8-20 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 1 |
![]() | Granat odłamkowy Minimalna siła: 3 Zasięg: 15 Obrażenia: 20-35 Punkty akcji: P 4 / C 5 Waga: 1 |
![]() | Granat plazmowy Minimalna siła: 4 Zasięg: 15 Obrażenia: 40-90 Punkty akcji: P 4 / C 5 Waga: 1 |
![]() | Granat EMP Minimalna siła: 4 Zasięg: 15 Obrażenia: 100-150 (działa tylko na roboty) Punkty akcji: P 4 / C 5 Waga: 1 |
![]() | Zaostrzony pal Minimalna siła: 4 Zasięg: 2 Obrażenia: 2-9 Punkty akcji: P 6 / C 7 Waga: 3 |
![]() | Kolec roślinny Minimalna siła: 0 Zasięg: 8 Obrażenia: 1-2 Punkty akcji: P 4 / C 5 Waga: 4 |
![]() | Zaostrzona włócznia Minimalna siła: 4 Zasięg: 2 Obrażenia: 3-15 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 4 |