Kryptopolis (1) | Opis przejścia | Fallout 2 poradnik Fallout 2
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Kryptopolis
UWAGI: Kryptopolis powstało dzięki użyciu GECKa. Jest to potężne miasto otoczone solidnymi murami i wieżyczkami ochronnymi. Na jego terenie znajduje się również Krypta 8. Zrealizujemy w niej m.in. zadania [15], [16] i [17]. By móc wchodzić na teren Miasta wewnętrznego będziemy potrzebować Przepustki dziennej (misja [6]). Aby z kolei poruszać się swobodnie po całym Kryptopolis , będziemy musieli uzyskać obywatelstwo (misja [15]). Wykonamy tu masę zadań. Jednak w celu realizacji niektórych z nich - będziemy musieli wielokrotnie opuszczać to miasto. Zwerbujemy tu kolejnego kompana (misja [1]) oraz będziemy mogli wmontować w swoje ciało kilka implantów bojowych (misja [17]). Przeszukujmy każde pomieszczenie, włamujmy się do każdej szafki, biurka czy skrzynki. Znajdziemy w nich m.in. dużo książek, które podniosą nasze umiejętności. W Kryptopolis zdobędziemy również współrzędne kilku miast (misja [3]) oraz przeprowadzimy trochę ulepszeń naszego sprzętu (misja [7]). To jednak tylko niewielka część rzeczy, które będziemy mogli wykonać w Kryptopolis . Przed nami duuużo do zrobienia. Zabierzmy się, więc do roboty!
Zadania/misje:
1. Zwerbować Cassydy'ego (opcjonalnie).
2. Odnaleźć zabawkę Curtisa.
3. Dowiedzieć się, skąd pochodzi manierka dana nam przez Starszą w Arroyo.
Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie