Atrybuty dodatkowe | Opis mechanizmów rozgrywki | Fallout 2 poradnik Fallout 2
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Atrybuty dodatkowe
Atrybut dodatkowy | Zależy od |
Punkty Wytrzymałości (PW) ![]()
| Wytrzymałości (WY) Siły (SI) Baza: 30/30 |
Klasa Pancerza (KP) ![]()
| Zręczności (ZR) Baza: 5 |
Punkty Akcji (PA) ![]()
| Zręczności (ZR) Baza: 7 |
Udźwig ![]() | Siły (SI) Baza: 150 funtów |
Obrażenia w walce wręcz ![]()
| Siły (SI) Baza: 1 |
Odporność na obrażenia ![]()
| Niczego konkretnego Baza: 0 % |
Odporność na trucizny ![]()
| Wytrzymałości (WY) Baza: 25 % |
Odporność na promieniowanie ![]()
| Wytrzymałości (WY) Baza: 10 % |
Inicjatywa ![]()
| Percepcji (PE) Baza: 10 |
Tempo zdrowienia ![]()
| Wytrzymałości (WY) Baza: 1 |
Szansa na Trafienie Krytyczne (TK) ![]()
| Szczęścia (SZ) Baza: 5 % |