Navarro (1) | Opis przejścia | Fallout 2 poradnik Fallout 2
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Navarro

UWAGI: Zdobędziemy tu Plany lataczy. Wykonamy tym samym misję [1] z San Francisco . Znajdziemy tu również wiele innych ciekawych przedmiotów. M.in. Niebieski moduł pamięciowy, Kartę dostępową tankowca, Ulepszony pancerz wspomagany, Ulepszony wytrych elektroniczny i Młot wspomagany. Spotkamy nowego towarzysza (K-9), którego będziemy musieli najpierw złożyć Motywatorem K-9. W pozbyciu się żołnierzy Navarro, wspomoże nas Xarn, którego będziemy mogli uwolnić dzięki Niebieskiej karcie dostepowej znalezionej w elektrowni Gecko . Weźmy ją, zatem ze sobą! Przeżyjemy tu przedostatnią, najtrudniejszą bitwę w Falloucie 2. Zaprawimy się, więc mocno w boju. Zyskamy kilka nowych blizn i niewyobrażalną ilość PD. Często zapisujmy stan gry i leczmy naszą ekipę. Superstimpaki będą nam tu schodzić w zastraszającym tempie. Do dzieła! Wierzę, że dacie radę!
Jak tylko znajdziemy się na miejscu, zaczepi nas Chris. Jeśli będziemy z nim niemile rozmawiać, chwyci za radio i ogłosi alarm. Można tego uniknąć, lecz nie jest to konieczne. Plany latacza możemy w prawdzie odzyskać drogą dyplomatyczną, jednak wyjątkowo odradzałbym takie posunięcie. Stracimy wtedy możliwość uzyskania masy PD za zabitych żołnierzy Navarro. Nie zdobędziemy również ich wyposażenia, amunicji i medykamentów. Więc niech sobie Chris ogłasza ten swój cały alarm. Zaraz i tak spotka go ołowiana niespodzianka. Do podziemnej części bazy można się dostać na dwa sposoby. Pierwszy, to zejście przykryte drewnianą kładką w chatce na północy:

Drugi, to mały bunkier na zachodzie:

Proponuje skorzystanie z tego drugiego wejścia. Uważajmy jednak! Zarówno lasy na wschodzie jak i na północy - są mocno zaminowane! Gdy zejdziemy na dół, kierujemy się korytarzem w prawo. Zobaczymy tam zamknięte drzwi i uwięzionego Szpona śmierci - Xarna:

Właz otwieramy Niebieską karta dostepową, która znaleźliśmy na terenie elektrowni w Gecko . Po uwolnieniu Xarna, otrzymujemy 1500 PD. Oprócz tego, wyswobodzony Xarn będzie chciał wykończyć z nami cały personel bazy. Bardzo miło z jego strony. Od tej pory będzie nam on towarzyszył przez cały czas w Navarro . Jego umiejętności są porównywalne do tych, które posiada Goris. Zyskaliśmy, więc tymczasowego, bardzo cennego sojusznika. Wracamy się teraz tą sama drogą i wychodzimy na powierzchnię. Tym razem korzystamy z zejścia w chatce. Trafimy tym samym w inną część bazy podziemnej. Idziemy cały czas prosto i skręcamy w lewo. Naukowców, techników, strażników i dwóch żołnierzy Nawarro szpikujemy Pistoletem Gaussa PPK-12. Gdy podejdą za blisko, proponuję użyć ściany ołowiu, jaką dysponuje Bozar. Podchodzimy teraz do małego pomieszczenia, pełnego metalowych szafek:
