Broń biała (2) | Uzbrojenie | Fallout 2 poradnik Fallout 2
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
![]() | Rozpruwacz Minimalna siła: 4 Zasięg: 1 Obrażenia: 15-37 Punkty akcji: P 4 / C 5 Waga: 2 Pojemność magazynka: 20 ciosów Amunicja: Małe ogniwo energetyczne ![]() Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian |
![]() | Kij baseballowy Minimalna siła: 4 Zasięg: 1 Obrażenia: 12-35 Punkty akcji: P 3 / C 4 Waga: 4 |
![]() | "Mały Jesus" Minimalna siła: 0 Zasięg: 1 Obrażenia: 12-35 Punkty akcji: P 3 / C 4 Waga: 2 |
![]() | Zaostrzona włócznia Minimalna siła: 4 Zasięg: 2 Obrażenia: 3-15 Punkty akcji: P 4 / C 5 Waga: 4 |
![]() | Wakisashi Minimalna siła: 0 Zasięg: 1 Obrażenia: 4-17 Punkty akcji: P 3 / C 4 Waga: 3 |
![]() | Ulepszony elektryczny pastuch Minimalna siła: 4 Zasięg: 1 Obrażenia: 5-19 Punkty akcji: P 4 / C 5 Waga: 6 Pojemność magazynka: 20 ciosów Amunicja: Małe ogniwo energetyczne ![]() Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian |
![]() | Sprężynowiec Minimalna siła: 1 Zasięg: 1 Obrażenia: 2-12 Punkty akcji: P 3 / C 4 Waga: 1 |
![]() | Zaostrzony pal Minimalna siła: 4 Zasięg: 2 Obrażenia: 2-9 Punkty akcji: P 3 / C 4 Waga: 3 |
![]() | Nóż do rzucania Minimalna siła: 3 Zasięg: 16 Obrażenia: 3-6 Punkty akcji: P 4 / C 5 Waga: 1 |