Gecko (5) | Opis przejścia | Fallout 2 poradnik Fallout 2
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
7. Przynieś Mózgowi paczkę chrupków serowych.
Drabinkę prowadzącą do kryjówki Mózga (gigantycznego Kretoszczura) znajdziemy w północnej części Śmietniska :
Gdy będziemy iść na południe, znajdziemy przywódcę pałętających się tutaj ghuli:
Poprosi nas on o przyniesienie Chrupek serowych. Możemy je znaleźć w jednej z szafek w elektrowni lub w domku Gordona:
Gdy przyniesiemy Mózgowi jego przysmak, ten wręczy nam Talizman. Nie otrzymamy jednak żadnych PD. Szkoda. To taki żarcik twórców Fallouta 2. Ewidentne nawiązanie do serialu animowanego "Pinky i Mózg" :-)
8. Zwerbować Lenny'ego (opcjonalnie).
Lenny to kolejna postać, którą możemy przyłączyć do naszej drużyny. Stoi on koło Harolda:
Nie jest on, co prawda świetnym żołnierzem, ale za to nieocenionym medykiem polowym. Jego umiejętność Leczenia nie raz pomorze nam w trudnych chwilach. Jeśli chcemy by w czymkolwiek był przydatny podczas walk - wręczmy mu dowolny pistolet maszynowy. Oto statystyki Lenny'ego:
Imię | Lenny |
PW | 129, 154, 181, 206 [wzrost PW odpowiada PzD] |
PA | 7 |
Umiejętności | Leczenie |
Bronie | Pistolety maszynowe |
Udźwig | 125 |
Uwagi | Świetny lekarz, kiepski strzelec. Jeśli cenimy sobie wparcie medyczne bardziej niż bitewne - Lenny będzie idealnym kompanem. |
9. Zdobyć potężniejszą broń przed wyruszeniem do Redding (opcjonalnie).
I teraz UWAGA! W miasteczku Redding przyjdzie nam m.in. wytrzaskać masę potężnych stworów w kopalni. Nasz dotychczasowy sprzęt nie jest w stanie jednak ich nawet drasnąć! Potrzebujemy potężniejszego ekwipunku. To, co teraz napiszę i zaproponuję jest opcjonalne! Jeśli chcecie spróbować wyplewić kopalniane kreatury, bez mojej wskazówki - zróbcie to. Uprzedzam jednak - jest to diablo trudne. Otóż. Udajmy się do Republiki Nowej Kalifornii (RNK ). Raz już tam byliśmy (misja [13] w Kryptopolis ). Gdy ponownie trafimy na miejsce, kierujemy się do namiociku na północy. Zobaczymy w nim karła i 4 ochroniarzy ubranych w zielone Pancerze bojowe. Okradamy ich z praktycznie najlepszych ciężkich karabinów maszynowych w grze - Bozarów. Nie zapominamy zakosić im jeszcze amunicji (5,56 FMJ) i Stimpaków. Na końcu rozwalamy wszystkich nowo nabytym orężem. Z ciała zabitego kupca i ze stojących za jego plecami regałów - bierzemy wszystko. Ładujemy Bozara, jako drugą broń bierzemy H&K G11. Karabin myśliwski z doczepioną lunetą dajemy Cassidy'emu, a Magnum .44 z szybszym ładowaniem - Vicowi. Amunicję 5mm AP i JHP zostawiamy dla Marcusa (zwerbujemy go potem w Broken Hills ), Ogniwa termojądrowe przeznaczamy na paliwo do samochodu, a resztę sprzętu pakujemy do bagażnika. Przyda się nam potem na sprzedaż. Każdemu kompanowi wręczamy jeszcze po 5 Stimpaków i wracamy do Redding . Aha! Nie przejmujcie się, że rozwaliliście w sumie niewinne osoby. Zamiast ujmy do karmy - zyskaliśmy ją! (+10!). Całe zamieszanie miało miejsce tutaj:
To wszystko, co mogliśmy zrobić w Gecko . Nie będzie potrzeby wracania tu ponownie. Udamy się teraz do Redding .