Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 2 - poradnik do gry

Fallout 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2 poradnik Fallout 2

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

4. Ochronić stado braminów Grishama, przed atakami wściekłych psów.

Miejscowego rzeźnika Grishama, spotykamy w tym miejscu:

Po krótkiej pogawędce, poprosi nas on o pozbycie się zgrai wściekłych psów, które co noc atakują jego stado braminów - Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Po krótkiej pogawędce, poprosi nas on o pozbycie się zgrai wściekłych psów, które co noc atakują jego stado braminów. Gdy podejmiemy się tej misji, Grisham zabierze nas na swoje pastwisko. Od razu kierujemy się na północ i gdy zobaczymy zbliżającą się zgraję kundlów, natychmiast wchodzimy w tryb walki. Nie możemy dopuścić by jakiejkolwiek, postapokaliptycznej krowie coś się stało! Psy odstrzelamy z bezpiecznej odległości pojedynczymi strzałami, zaś, gdy zbiorą się one w grupkę - walimy w ich stronę seriami. Po zwycięskiej misji asekuracyjnej (600 PD za ubicie wszystkich kudłaczy), wracamy do Modoc, południowym przejściem. Udajemy się do Grishama. Za udaną robotę wręcza nam on 1000$.

5. Farrel ma w swoim ogrodzie problem z chwastami. Pozbądź się ich.

Farrela znajdziemy w lokacji zwanej Spanko i śniadanko . Jego dom znajduje się w tym miejscu:

Okazuje się, że ma on pewny problem - Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Okazuje się, że ma on pewny problem. Chodzi o zgraję rozmaitych szczurów, bezlitośnie maltretujących jego plony na farmie. Zgadzamy się pomóc Farrelowi, a ten zabiera nas na swoje pola. Przed nami jedna z łatwiejszych potyczek w grze. Mamy wytępić gryzonie oblegające pobliskie grządki. Nic prostszego! Łapiemy za strzelbę i rozsiewamy dookoła śrut. Uważamy jednak, by paskudztwa nas nie zatruły! Gdy zakończymy sprawę, otrzymamy 300 PD + dodatkowe PD za ubicie każdego gryzonia z osobna.

6. Cornelius zgubił swój złoty zegarek kieszonkowy, znajdź go i zwróć właścicielowi. / Farrel chce, żebyś znalazł złoty zegarek kieszonkowy Corneliusa. Znajdź go i zwróć Farrelowi.

Misje te zleca nam zarówno Farrel (poznaliśmy go w misji [5]), jak i Cornelius. Miejsce pobytu tego ostatniego znajduje się w hoteliku Rose. Dokładnie w tym pomieszczeniu:

Nie ważne, kto zleca nam tą misję - Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Nie ważne, kto zleca nam tą misję. Czy jest to Farrel, czy Cornelius, nie ma to znaczenia. Zegarek i tak trzeba znaleźć, by pogodzić zwaśnionych przyjaciół. By tego dokonać, udajemy się do pobliskiej sławojki. O tutaj:

Otwieramy klapę i schodzimy na dół - Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Otwieramy klapę i schodzimy na dół. Widzimy tam solidny kawał ściany. Podkładamy pod niego Dynamit (można zakupić go u Jo). Ustawiony na 20 sekund i upuszczamy.

Wybiegamy teraz szybko z kibla po drabince - Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Wybiegamy teraz szybko z kibla po drabince. Następuje potężna eksplozja, wynosząca w powietrze wszystkie odchody mieszkańców Modoc ! Za "gównianą eksplozję" otrzymaliśmy właśnie 500 PD. To jednak jeszcze nie koniec. Wracamy z powrotem do kibla (została już po nim tylko pokaźnej wielkości wyrwa). Gdy będziemy na dole, idziemy w górę. Zabijamy Kretoszczura i wydobywamy z jego legowiska Złoty zegarek Corneliusa. Odnosimy go właścicielowi i mówimy mu, że to nie Farrel stał za zniknięciem pamiątki, tylko Kretoszczur w wychodku. Za pogodzenie kumpli, otrzymujemy 1500 PD.

Sweeeeet... - Modoc (3) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry
Sweeeeet...