Baza Wojskowa Sierra (3) | Opis przejścia | Fallout 2 poradnik Fallout 2
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Zgarniemy za to 200 PD. Przy tym wyłączymy alarm na piętrze (jeśli takowy uruchomiliśmy):
Za to dostaniemy 500 PD. Przy ostatnim wyłączymy pola siłowe i namagnetyzowaną podłogę:
W przypadku tego terminalu, musimy mieć wysoką umiejętność Nauki. W przeciwnym razie proponuję udać się drogą, którą zaraz podam. Rozwalamy teraz wszystkie roboty w holu. Eksterminację tych największych (wyglądają jak Mechy) - traktujemy priorytetowo. Dysponują one zabójczymi wyrzutniami rakiet. Trzy salwy pocisków obszarowych potrafią narobić kłopotów. Użycie granatów EMP mile widziane. Na końcu kierujemy się korytarzem, w którym używaliśmy pierwszego komputera. Schodzimy na dół i włamujemy się przez drzwi do pomieszczenia pełnego nieaktywnych robotów:
Gdy uda się nam wykończyć wszystkie (nie jest to trudne, ale długo trwa) powinniśmy zakasować ok. 9000 PD! Czad! Teraz coś na deser. Otwieramy tutaj każdą skrzynię - te większe, które są widoczne i te mniejsze, schowane za ścianą. Każda z nich zawiera mnóstwo dobrego sprzętu. Granaty, rakiety, zbroje, amunicja, gnaty. Jest tu wszystko, co dzieci wojny lubią najbardziej. Wydobyty Karabin plazmowy przekazujemy Marcusowi, a Pancerz bojowy - np. Cassidy'emu. W północną stronę tego poziomu się nie zapuszczamy. Jest tam masa pułapek i nic cennego. Wyjątek stanowi mała kuchenka. Na podłodze znajdziemy Ciastko:
Gdy go zjemy - czasowo otrzymamy 1 PA. Wracamy do windy i jedziemy na piętro trzecie. Ponownie anihilujemy wredne boty i idziemy cały czas korytarzem w prawo. Na południu zobaczymy to oto pomieszczenie: