Fallout 2: Kryptopolis (4)
Aktualizacja:
11. Zdobyć książki od Kohla.
Kohla spotkamy w Biurze Informacyjnym. Znajduje się ono w Mieście wewnętrznym :

Rozmawiamy z nim w ten sposób:
Co to za miejsce? / Centrum informacyjne? Czy macie jakieś książki lub podręczniki? / Wszystkie książki przepadły? / Przestarzałe? / Na pewno? / Ach tak? Przykro mi słyszeć, że wszystkie książki uległy transkrypcji. O wiele chętniej czyta się książkę niż gapi w ekran komputera. / Tak? / To byłoby wspaniałe. Dziękuję. / W porządku.
Otrzymamy wtedy książkę Młody Elektronik i Wielką Księgę Wiedzy. Gdy je przeczytamy, nasze umiejętności Naprawy i Nauk ścisłych podniosą się o kilka procent.
12. Zbadaj osiem sektorów otaczających Gecko i wróć do Starka.
Starka spotkamy w Centrum Poprawczym. Mieści się ono w Mieście wewnętrznym Kryptopolis :

Zleca nam on zbadanie 8 sektorów otaczających Gecko . Poznaliśmy w ten sposób nową lokację. Pakujemy manatki i wybieramy się w teren. Po powrocie, zostaniemy nagrodzeni 300$ i 350 PD.
13. Wejdź do RNK i wróć do Starka.
Starka poznaliśmy w misji [12]. Gdy ją wykonamy, zleci nam on udanie się do Republiki Nowej Kalifornii. Poznaliśmy w ten sposób kolejną, nową lokację. Gdy trafimy na miejsce, chowamy broń i każemy zrobić to samo naszym kompanom. Wchodzimy wtedy na chwilę do miasta i wracamy do Starka. Otrzymujemy od niego 500$ i Detektor ruchu. Za wykonanie misji, kasujemy również 700 PD.
14. Zanieś piwo i bimber (po 10 butelek) Lydii.
Lydie spotykamy w barze Tap Hause. Znajduje się on w Mieście wewnętrznym Kryptopolis :

Gdy zapytamy barmankę, czy nie dysponuje ona przypadkiem prawdziwym, mocnym alkoholem, Lydia zleci nam zadanie dostarczenia jej dokładnie 10 butelek Piwa i 10 butelek Gorzały. Zakupić, bądź znaleźć odpowiedni asortyment dla Lydii możemy np. w Klamath lub Norze . Gdy zdobędziemy dla niej odpowiedni alkohol, przekazujemy go jednemu z naszych towarzyszy i wchodzimy do miasta. Za wypełnienie misji dostawczej, otrzymamy 300$ i 250 PD.
15. Dostarcz aktówkę Moore'a Panu Bishopowi w Nowym Reno.
By zlecono nam to zadanie, musimy odpowiednio zagadać Thomasa Moora. Stoi on na środku jednej z ulic w Mieście wewnętrznym Kryptopolis :

Musimy z nim grzecznie i spokojnie pogadać. Gdy będziemy dla niego niemili - do wręczonej nam walizki, Moore dorzuci liścik. Gdy Bishop otworzy walizkę i przeczyta zamieszczona informację - otworzy do nas ogień! Była to po prostu notka, że byliśmy dla Moore'a bezczelni. Rozmowę prowadzimy, więc następująco:
A ty jesteś... ? / Słowa? / Czemu tu mieszkasz, skoro ci się tu nie podoba? / Dokładnie! To miasto powstało na fundamencie grzechu i niewolnictwa. Tylko porządni mogę je naprawić! / Tak! Wiem, że już CZAS... Czas, by to miasto, zbudowane na grzechu i niewolnictwie, otworzyło bramy dla wszystkich! / Jasne daj mi ją. / Dostarczyć ją do Johna Bishopa? Nie ma sprawy.
Po pogawędce, Moore wręcza nam Walizkę Moore'a. Mamy ją dostarczyć Panu Johnowi Bishopowi w Nowym Reno (misja [12], Nowe Reno ). Możemy również nakablować Lynette o walizce i wręczyć jej ją za 500$. Odradzam! Bardziej się nam ona przyda, gdy rozpoczniemy swoją przygodę w Nowym Reno !
- Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Wstęp
- Fallout 2: Świątynia Prób
- Fallout 2: Arroyo (1)
- Fallout 2: Arroyo (2)
- Fallout 2: Klamath (1)
- Fallout 2: Klamath (2)
- Fallout 2: Klamath (3)
- Fallout 2: Klamath (4)
- Fallout 2: Nora (1)
- Fallout 2: Nora (2)
- Fallout 2: Nora (3)
- Fallout 2: Nora (4)
- Fallout 2: Modoc (1)
- Fallout 2: Modoc (2)
- Fallout 2: Modoc (3)
- Fallout 2: Modoc (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (1)
- Fallout 2: Kryptopolis (2)
- Fallout 2: Kryptopolis (3)
- Fallout 2: Kryptopolis (4)
- Fallout 2: Kryptopolis (5)
- Fallout 2: Gecko (1)
- Fallout 2: Gecko (2)
- Fallout 2: Gecko (3)
- Fallout 2: Gecko (4)
- Fallout 2: Gecko (5)
- Fallout 2: Redding (1)
- Fallout 2: Redding (2)
- Fallout 2: Broken Hills (1)
- Fallout 2: Broken Hills (2)
- Fallout 2: Broken Hills (3)
- Fallout 2: Broken Hills (4)
- Fallout 2: Broken Hills (5)
- Fallout 2: Broken Hills (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (1)
- Fallout 2: Nowe Reno (2)
- Fallout 2: Nowe Reno (3)
- Fallout 2: Nowe Reno (4)
- Fallout 2: Nowe Reno (5)
- Fallout 2: Nowe Reno (6)
- Fallout 2: Nowe Reno (7)
- Fallout 2: Nowe Reno (8)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (1)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (2)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (3)
- Fallout 2: Baza Wojskowa Sierra (4)
- Fallout 2: Bandyci
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (1)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (2)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (3)
- Fallout 2: Republika Nowej Kalifornii (RNK) (4)
- Fallout 2: Krypta 15 (1)
- Fallout 2: Krypta 15 (2)
- Fallout 2: Krypta 13
- Fallout 2: Baza Wojskowa
- Fallout 2: San Francisco
- Fallout 2: Navarro (1)
- Fallout 2: Navarro (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (1)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (2)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (3)
- Fallout 2: San Francisco (ponownie) (4)
- Fallout 2: Enklawa (1)
- Fallout 2: Enklawa (2)
- Fallout 2: KONIEC? Nie do końca...
- Fallout 2: Opis przejścia
- Fallout 2: Fallout 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Huraaaa!!! po 3 tygodniach skonczyłem fallouta. Żona nie chce mnie znać:)
Co mam zrobić jeżeli pies z 2 misji z Modoc (znajdź Jonnego) nie chce za mną chodzić.Mam 3 towarzyszy i 8 punktów charyzmy
A czy jest tutaj gdzieś opisane jak rozdawać punkty przy kolejnych poziomach postaci ?
Bozar... KRÓL broni wszelakich :D
Zapomniałeś dodać o NAJWAŻNIEJSZYM w poradach ogólnym!!
Jeśli twoja postać jest bliska wskoczenia na wyższy poziom czy to po zadaniu czy w trakcie walki. ZAWSZE zapisuj stan GRY przed wskoczeniem na kolejny poziom! Gdy walczysz i jest ostatni przeciwnik a ty wiesz że będzie następny poziom po tej walce zapisz grę przed zabicie ostatniego przeciwnika! Dlaczego? Bo nie zawsze wszyscy lub któryś z towarzyszy również wskoczy na kolejny poziom razem z tobą! A chyba nikt nie chce być pakerem a za sobą mieć bezużyteczne mięso armatnie?
Dzięki peeyack
opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze.
W tym poradniku masz jednak wszystko ładnie w jednym miejscu
ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
8-10 h dziennie jednak ...
hmm nie ma ich no juz zglupialem do kryptopolis nie moge wejsc bo guli nie wpuszczaja tak jak by lazili ze mna a ich nie ma jakis blad chyba
witam mam taki pewien problem otoz po seksiku z zona boshopa znikaja moi wszyscy kompani i nie moge ich nigdzie znalesc nie rozumiem tego z gory dziekuje jesli ktos wie o co kaman
==>Max Stone
Uzyj na nim suszonego miesa, klucz powinien sam wskoczyc do twojego plecaka. Mozesz tez ukrasc klucz Bolkowi, albo wyhandlowac
Co do poradnika, to czytam wlasnie, wydaje mi sie, ze opisy perkow i cech niepotrzebnie dodane, bo wszystko jest ladnie opisane w grze. Dolozyles sobie roboty. Kiedys tez zaczalem pisac poradnik, ale wymieklem po opisaniu tworzenia postaci. Za duzo klepania. Swoja droga ciekawe, ile na czyms takim mozna zarobic, ale skoro zajal az 34 dni, to niewiele.
Gratulacje za wytrwalosc w kazdym badz razie
No k***a mać. Karmię tego psa w Klamath a on nie wypluwa tego klucza? Ma ktoś tak samo? Albo zna ktoś sposób na rozwiązanie tego problemu? To jest wkurzające. Mam za mało inteligencji żeby poprosić Cienkiego Bolka o ten klucz (tak sądzę, po prostu nie mam takiej opcji dialogowej : /), więc patrzę tu w poradniku taki sposób- też nie działa : /
Nie chcialem cie urazic, Rojo, na pewno sie nad tym napracowales i poradnik jest w porzadku. Po prostu przepadam bardziej za "stylem" wspomnianego juz poradnika Stingera do Fallout 3.
Poradnik raczej dobry, ale denerwuje mnie pewna rzecz. W poradniku opisujesz jak tworzyc postać, w co pakowac, itp. O wiele lepiej zrobil (bodajże, nie pamietam dokładnie) Stinger w poradniku do Fallout 3. Dodał od siebie komentarze do umiejetnosci, atrybutow i profitów, o tym czy rzeczywiscie sie przydaja, czy efekty sa zauwazalne, i czy czesto korzysta sie z tego a tego. Mogles tez opisac oddzielnie questy poboczne i glowne zamiast pisac ciagle gdzie trzeba chodzic itp. Wg. mnie troche za bardzo ciagniesz gracza za smycz :P. Ale ogółem poradnik przydatny, chociaz stosuje go glownie do sprawdzania statystyk broni i czy nie zapomnialem zrobic jakis questow pobocznych.
Cóż,poradnik fajny,ale czy niema jakiejś wersji tego poradnika,w której sugestie wypowiadane przez postaći,nazwy przedmiotów i umiejętności itp. były po angielsku?
Możliwe ze PERCEPCJA spadła mu do zera . Prawdopodobnie przejdzie mu jak po paru dniach.
A może miesiącach :/
aha i jeszcze jedno ;p jak marcus stoi to caly czas wali sie po glowie :P zupelnie jakby mial cos w uszach. moze ogluchl?:D
chodzi, walczy.. tyko ze czasami bym wolał go na chwile zostawic a nie moge... ale sproboje z kradzieza;]
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
