Kryptopolis (4) | Opis przejścia | Fallout 2 poradnik Fallout 2
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
11. Zdobyć książki od Kohla.
Kohla spotkamy w Biurze Informacyjnym. Znajduje się ono w Mieście wewnętrznym :
Rozmawiamy z nim w ten sposób:
Co to za miejsce? / Centrum informacyjne? Czy macie jakieś książki lub podręczniki? / Wszystkie książki przepadły? / Przestarzałe? / Na pewno? / Ach tak? Przykro mi słyszeć, że wszystkie książki uległy transkrypcji. O wiele chętniej czyta się książkę niż gapi w ekran komputera. / Tak? / To byłoby wspaniałe. Dziękuję. / W porządku.
Otrzymamy wtedy książkę Młody Elektronik i Wielką Księgę Wiedzy. Gdy je przeczytamy, nasze umiejętności Naprawy i Nauk ścisłych podniosą się o kilka procent.
12. Zbadaj osiem sektorów otaczających Gecko i wróć do Starka.
Starka spotkamy w Centrum Poprawczym. Mieści się ono w Mieście wewnętrznym Kryptopolis :
Zleca nam on zbadanie 8 sektorów otaczających Gecko . Poznaliśmy w ten sposób nową lokację. Pakujemy manatki i wybieramy się w teren. Po powrocie, zostaniemy nagrodzeni 300$ i 350 PD.
13. Wejdź do RNK i wróć do Starka.
Starka poznaliśmy w misji [12]. Gdy ją wykonamy, zleci nam on udanie się do Republiki Nowej Kalifornii. Poznaliśmy w ten sposób kolejną, nową lokację. Gdy trafimy na miejsce, chowamy broń i każemy zrobić to samo naszym kompanom. Wchodzimy wtedy na chwilę do miasta i wracamy do Starka. Otrzymujemy od niego 500$ i Detektor ruchu. Za wykonanie misji, kasujemy również 700 PD.
14. Zanieś piwo i bimber (po 10 butelek) Lydii.
Lydie spotykamy w barze Tap Hause. Znajduje się on w Mieście wewnętrznym Kryptopolis :
Gdy zapytamy barmankę, czy nie dysponuje ona przypadkiem prawdziwym, mocnym alkoholem, Lydia zleci nam zadanie dostarczenia jej dokładnie 10 butelek Piwa i 10 butelek Gorzały. Zakupić, bądź znaleźć odpowiedni asortyment dla Lydii możemy np. w Klamath lub Norze . Gdy zdobędziemy dla niej odpowiedni alkohol, przekazujemy go jednemu z naszych towarzyszy i wchodzimy do miasta. Za wypełnienie misji dostawczej, otrzymamy 300$ i 250 PD.
15. Dostarcz aktówkę Moore'a Panu Bishopowi w Nowym Reno.
By zlecono nam to zadanie, musimy odpowiednio zagadać Thomasa Moora. Stoi on na środku jednej z ulic w Mieście wewnętrznym Kryptopolis :
Musimy z nim grzecznie i spokojnie pogadać. Gdy będziemy dla niego niemili - do wręczonej nam walizki, Moore dorzuci liścik. Gdy Bishop otworzy walizkę i przeczyta zamieszczona informację - otworzy do nas ogień! Była to po prostu notka, że byliśmy dla Moore'a bezczelni. Rozmowę prowadzimy, więc następująco:
A ty jesteś... ? / Słowa? / Czemu tu mieszkasz, skoro ci się tu nie podoba? / Dokładnie! To miasto powstało na fundamencie grzechu i niewolnictwa. Tylko porządni mogę je naprawić! / Tak! Wiem, że już CZAS... Czas, by to miasto, zbudowane na grzechu i niewolnictwie, otworzyło bramy dla wszystkich! / Jasne daj mi ją. / Dostarczyć ją do Johna Bishopa? Nie ma sprawy.
Po pogawędce, Moore wręcza nam Walizkę Moore'a. Mamy ją dostarczyć Panu Johnowi Bishopowi w Nowym Reno (misja [12], Nowe Reno ). Możemy również nakablować Lynette o walizce i wręczyć jej ją za 500$. Odradzam! Bardziej się nam ona przyda, gdy rozpoczniemy swoją przygodę w Nowym Reno !