Ręczna broń palna (5) | Uzbrojenie | Fallout 2 poradnik Fallout 2
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
FN FAL HPFA Minimalna siła: 5 Zasięg: 35 Obrażenia: 11-22 Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6 Waga: 11 Pojemność magazynka: 20 naboi Amunicja: 7.62 mm Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian | |
Muszkiet Minimalna siła: 5 Zasięg: 20 Obrażenia: 5-12 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 11 Pojemność magazynka: 1 nabój Amunicja: 10mm AP Przebicie: + 25% Obrażenia: - 25% 10mm JHP Przebicie: - 25% Obrażenia: + 25% | |
Obrzyn Minimalna siła: 4 Zasięg: 7 Obrażenia: 12-24 Punkty akcji: P 5 / C 6 Waga: 5 Pojemność magazynka: 2 naboi Amunicja: Śrut kaliber 12 Przebicie: + 25% Obrażenia: - 25% | |
Pistolet Gaussa PPK12 Minimalna siła: 4 Zasięg: 50 Obrażenia: 22-32 Punkty akcji: P 4 / C 5 Waga: 10 Pojemność magazynka: 12 naboi Amunicja: 2 mm EC Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian | |
Pistolet maszynowy M3A1 Minimalna siła: 4 Zasięg: 20 Obrażenia: 10-20 Punkty akcji: P 4 / S 5 / C 5 Waga: 10 Pojemność magazynka: 30 naboi Amunicja: .45 Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian | |
Thompson M1928 Minimalna siła: 6 Zasięg: 32 Obrażenia: 3-20 Punkty akcji: P 5 / S 6 / C 6 Waga: 20 Pojemność magazynka: 50 naboi Amunicja: .45 Przebicie: bez zmian Obrażenia: bez zmian |