Broken Hills (2) | Opis przejścia | Fallout 2 poradnik Fallout 2
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
3. Dowiedz się o położeniu skarbu.
O skarbie dowiadujemy się od starego ghula Typhona. Znajdziemy go w Domu Starego Ghula:
Nie zdradzi nam on jednak tajemnicy za darmo. Za informację, każe sobie przynosić masę rzeczy. Będą to: magazyn Kocia Łapka (powinniśmy mieć jedną sztukę), Gumowa lalka - znajdziemy ją na zapleczu biura Marcusa:
Ostatnią rzeczą, o jaką poprosi nas Typhon będzie Rot Gut. Trunek ten nabędziemy m.in. w minibarze, w którym spotkaliśmy Francisa (misja [1]). Gdy ukończymy naszą błyskotliwą "misję dostawczą", otrzymamy 2000 PD, a Typhon zdradzi nam wreszcie namiary na położenie skarbu. Nie powie nam dokładnie gdzie on jest, jednak poda nam pewne wskazówki. Skarb znajduje się w studni w Centrum :
Jednak by móc dostać się na same dno, potrzebować będziemy pomocy kogoś o małych gabarytach. Idealnym pomocnikiem będzie stojący nieopodal karzeł Mickey:
Przekonujemy go do naszej sprawy i proponujemy 50 procentowy udział w zysku. Spuszczamy pomagiera do studni i każemy mu podnieść nasz skarb. Miliony dolarów? Tony diamentów? Skrzynka wódki? Nic z tych rzeczy! Nasz SKARB to... 10.000... kapsli! KAPSLI!!! Niestety to Fallout 2 a nie 1. Kapslami, więc możemy sobie, co najwyżej pożonglować. Szkoda.
4. Przesadzenie gadającej roślinki.
Roślinę znajdziemy w Części mieszkalnej Broken Hills :
Jest jej źle w miejscu, w którym się znajduje. Prosi nas o przesadzenie jej w inne miejsce. By tego dokonać musimy mieć na wyposażeniu Łopatę. Zdobyliśmy jedną w Arroyo (misja [5]). Gdy spełnimy życzenie roślinki - ta nauczy nas sekretnego ruchu szachowego. Przyda nam się on w następnej [5] misji. Za całą sprawę otrzymujemy jeszcze 1000 PD.
5. Pokonaj w 3 testach skorpiona Profesora.
Gabinet Profesora znajdziemy we wschodniej części Części mieszkalnej Broken Hills :
Chce on skonfrontować nasze umiejętności z umiejętnościami swojego skorpiona. Testy będą trzy: na zręczność, percepcję i inteligencję. Pierwsze dwa zaliczymy bez problemu. Z trzecim byłby problem gdybyśmy wcześniej nie pomogli roślince (misja [4]). Dzięki wiedzy, jaka nam przekazała, test na inteligencję nie powinien sprawić kłopotu. Gdy pokonamy skorpiona w szachy, ten rzuci się na nas. Nie będzie, więc innego wyjścia, jak tylko odstrzelić skorupiaka. To koniec wizyty! Za każdy zdany test otrzymaliśmy po 500 PD, (czyli w sumie 1500 PD). Ze zwłok skorupiaka, koniecznie bierzemy jeszcze Okulary (BARDZO przydadzą nam się one w misji [11]). Nie sprzedajemy ich!