Baza Wojskowa Sierra (2) | Opis przejścia | Fallout 2 poradnik Fallout 2
Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019
Jeśli zatem mamy dużo różnych ładunków wybuchowych, a cenimy sobie zdrowie nasze i naszych kompanów - dźwignię zostawiamy w spokoju. Wychodzimy na powierzchnię i udajemy się w pobliże małego hangaru. Znajdziemy w nim haubicę artyleryjską. Ładujemy ją wcześniej zdobytą Łuską do haubicy:

Jeebut! Wejście do bazy w uroczy i delikatny sposób stanęło otworem! Wchodzimy do środka. Z biurka po lewej zabieramy Papier z hasłem. Przekładamy go do miejsca broni głównych i używamy komputera przy polu siłowym. Gdy podamy hasło "Czajkowski", wszystkie emitery pół siłowych na tym piętrze zgasną. Oto raz jeszcze cała sytuacja:

Kierujemy się na prawo i potem w dół do sali operacyjnej:

Ze skrytek w ścianie po prawej bierzemy medykamenty i książki. Z podłogi podnosimy Żel biomedyczny. Z szafek na dole wyciągamy Oko Dixona i Żółty moduł pamięciowy. Idziemy teraz na północ do sali treningowej po środku. Gdy klikniemy na każdy worek treningowy z osobna, otrzymamy 10% bonus do umiejętności Walki wręcz (2x5%). Umiejętność ta przyda nam się jeszcze RNK , San Francisco oraz (jeśli nie rozpoczęliście jeszcze walk bokserskich) - w Nowym Reno . Z szafek w pokoju na północy zabieramy amunicję, granaty EMP i Bojowy pancerz:

Dajemy go np. Sulikowi i przechodzimy do windy na samym środku pierwszego piętra. Gdy klikniemy na czujniku obok, pojawi się zgraja mechanicznych strażników. Złomujemy je i otrzymujemy ok. 2300 PD. Ze zgliszcz jednego z Robotów strażników (takich, co mieli strzelby i szklane głowy), wyjmujemy Motywator robota. Ponownie podchodzimy pod windę i używamy tym razem na czujniku - Oka Dixona:

Wskakujemy do windy i jedziemy na piętro drugie. Czeka nas prawdziwa demolka. Nasz Bozar i Wyrzutnia rakiet zbiorą dziś obfite żniwo. Działko obrotowe Marcusa nie przestanie się kręcić. Karabin snajperski Cassidy'ego dosięgnie każdego, a ostrze Sulika przetnie niejeden przewód. Zanim przystąpimy do złomowania, pobawmy się najpierw przy kilku komputerkach. Tym wyłączymy wszystkie maszyny w pomieszczeniu:
