Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Fallout 2 - poradnik do gry

Fallout 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2 poradnik Fallout 2

Ostatnia aktualizacja: 26 lipca 2019

Z jednej z nich wyjmujemy Ulepszony pancerz wspomagany. Jest to przedostatnia zbroja, jaką możemy znaleźć w grze. Prawdziwe cacko i kawał świetnej obrony. Po założeniu nowego wdzianka, nasza Siła podskoczy o całe cztery punkty! Swój stary pancerz przekazujemy np. Cassidy'emu. W innej szafce znajdziemy ostatni, Niebieski moduł pamięciowy. Uzbieraliśmy, więc cały komplet tych procesorów. O ich możliwościach opowiem Wam jednak po powrocie do San Francisco . Gdy trafimy do pomieszczenia po środku, spotkamy tam dr Shrebera. Za jego odstrzelenie, otrzymamy 1000 PD. W gabinecie doktorka, spotkamy również mechanicznego psa K-9:

Będzie się on mógł do nas przyłączyć, jeśli zainstalujemy w nim Motywator K-9 - Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Będzie się on mógł do nas przyłączyć, jeśli zainstalujemy w nim Motywator K-9. Znajdziemy go na powierzchni. O tym jednak później. Udajmy się teraz do tego pomieszczenia:

W jednej z zamkniętych szafek, znajdziemy Kartę dostępową tankowca - Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

W jednej z zamkniętych szafek, znajdziemy Kartę dostępową tankowca. Bardzo się nam ona przyda w San Francisco . Koniecznie zabieramy ją ze sobą! Za jej odnalezienie, skapnęło nam właśnie 3500 PD! Na zewnątrz możemy się stąd wydostać trzema windami. Proponuje użycie tej na samym południu. Wcześniej jednak proponuję zapisać stan gry. Gdy wyjedziemy na powierzchnie, czeka nas jedna z najtrudniejszych i najbardziej wymagających walk. Przyjdzie nam tu zlikwidować wielu żołnierzy Navarro uzbrojonych w Karabiny plazmowe, naukowców z Pistoletami plazmowymi i laserowymi, techników z G-11E oraz wieżyczki strzelające podwójnymi wiązkami plazmowymi. Destrukcję tych ostatnich traktujemy priorytetowo. Najlepiej salwami z Bozara z dużej odległości. Do grupek żołnierzy walimy Przeciwpancernymi rakietami kumulacyjnymi. Naukowców i techników zostawiamy sobie na koniec. W celu ich likwidacji proponuję użyć Pistoletu Gaussa PPK12. W sytuacji, gdy mocno oberwiemy, a będziemy blisko wind - zjeżdżamy natychmiast na dół i leczymy całą ekipę. Możemy w tym celu, również użyć opcji "Odpoczynku do wyleczenia całej ekipy", która znajduje się w Pip-Boyu. Gdy wreszcie uda nam się wysłać całe Navarro do diabłów, zabieramy się za przeczesywanie wszystkich szafek, skrytek, warsztatów i biurek. Oto, co i gdzie znajdziemy:

Z szafki tej wydobędziemy Plany latacza - Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Z szafki tej wydobędziemy Plany latacza. Z warsztaciku obok - Młot wspomagany (najlepsza broń, jaką może dysponować Sulik), kilka książek i Ulepszony wytrych elektryczny. W hangarze na zachodzie, znajdziemy z kolei, Motywatror K-9:

Udajemy się teraz do bazy podziemnej - Navarro (2) | Opis przejścia | Fallout 2 - Fallout 2 - poradnik do gry

Udajemy się teraz do bazy podziemnej. Używamy znaleziony komponent na psie K-9 i otrzymujemy 3500 PD. Cudeńko to to nie jest, ale przydać się może. Oto statystyki cyber-psiaka:

Imię

K-9

PW

127, 129, 131, 133, 137 [wzrost PW odpowiada PzD]

PA

14, 19 [wzrost PA odpowiada PzD]

Umiejętności

Walka wręcz

Bronie

Mechaniczne kły i pazury

Udźwig

Brak

Uwagi

Niezła ilość PA i zadowalająca częstotliwość ataków. Tragarz zerowy, a przeszkadzacz wyśmienity. Włazi pod lufę, aż ręce opadają.

Wychodzimy z Navarro i wracamy do San Francisco .