Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Osiągnięcia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

W grze można zdobyć 10 osiągnięć. Wszystkie zostały podane w poniższej tabelce, zaś większość z nich wykonasz po prostu przechodząc grę. Aby zdobyć wszystkie, przejdź także cztery dodatkowe mapy multiplayer w trybie przygody i przeczytaj uwagi pod tabelką, dotyczące trzech osiągnięć, których nie zdobędziesz w czasie przechodzenia gry.

Ponury Żniwiarz

Pokonaj Bailifa i jego sługi

Ślepa furia

Zabij bazyliszka

Intryga kochanków

Ukończ wątek "Intryga kochanków"

Śpiąca królewna

Pokonaj Corra Amaroka

Lęki pierwotne

Pozbądź się Fobii

Piraci z Latającej Fortecy

Ukończ "Piratów z Latającej Fortecy"

W pogoni za szczęściem

Odnajdź swój skarb

Wykusz ich stamtąd!

Zabij 100 wrogów strzałami z kuszy (w trybie dla jednego gracza)

Piracki żywot

Zdobądź 100 punktów reputacji wśród piratów

Powrót drużyny

Ukończ 4 nowe mapy multiplayer w trybie Przygody

  • W pogoni za szczęściem - Na końcu zadania [50] Podświadomość / Świadomość (2/2) podczas w rozmowie z Nanookiem, kiedy spyta cię, czego chcesz, wybierz pierwszą opcję - "Szczęście. Pomóż mi je odnaleźć.", a potem wykonaj ostatnie zadanie w grze: [51] Skarb (2/2).
  • Wykusz ich stamtąd! - Jak wskazuje opis osiągnięcia, musisz po prostu zabić stu wrogów za pomocą kuszy. W grze (a w szczególności w lasach, którymi pokryte są wyspy) jest wystarczająco dużo przeciwników, których można ustrzelić za pomocą kuszy. Najlepiej jest atakować tych najsłabszych, np. zwierzęta na pierwszej wyspie.
  • Piracki żywot - Jeśli wykonasz wszystkie zadania poboczne, bez problemu osiągniesz 100 punktów reputacji wśród piratów. Zwróć szczególną uwagę na zadania: [03-P] Jedwabna suknia, [05-P] Tajemnica zaginionej skrzyni, [17-P] Piraci nie płaczą, [22-P] Rewolucja naukowa i [23-P] Wyzwanie Billy'ego (czyli na te zadania, które zlecą Cutter i Billy Bugeyes).