48-P Oko za oko | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
48-P Oko za oko
Rozpoczęcie: Po dotarciu do [1] na poniższej mapie w trakcie zadania [46-G] Podświadomość: Konflikt światopoglądowy.

Pomoc dla Nanooka składa się z czterech etapów. Przed ostatnim, polegającym na zdobyciu Żywiołaków ognia, odnajdź ukrytą hodowlę Damaia w [1]. Porozmawiaj z nim, a potem opuść hodowlę przechodząc przez bramę w [2]. Pojawi się tu Tkacz rzeczywistości, z którym porozmawiaj o zatruciu grzyba Damaia.

Aby to zrobić, musisz odnaleźć Pleśń w jednym z grzybów. Znajduje się on w zatrutym lesie w [3], który już powinien zostać oczyszczony ze wszelkich os podczas poszukiwania Zarodników. Zabierz Pleśń, po czym wracaj do grzyba Damaia. Musisz teraz podjąć decyzję.

Jeśli będziesz grał fair, nie dostaniesz żadnej dodatkowej nagrody. Jeśli zdecydujesz się zatruć grzyb Damaia poprzez włożenie do niego Pleśni, Damai przybiegnie, oskarży cię o sabotaż i zaatakuje. Nie masz wyboru, musisz go zabić. Dostaniesz za to 20,000 PD i zakończysz to zadanie.

- Wracaj do zadania [46-G] Podświadomość: Konflikt światopoglądowy.