38-G Obce miejsce | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
38-G Obce miejsce
Rozpoczęcie: Automatycznie po wykonaniu wszystkich czynności opisanych w zadaniu [37-G] Legenda Kartografa.
Po animacji przeniesiesz się do przedziwnego miejsca, które musisz przeszukać. Zaczynasz w [1]. Sprawdź, co kryje się w sarkofagu po lewej, a otrzymasz 1,000 PD. Jednak od razu wyjdź z okna ekwipunku i przygotuj się do walki z Wyczerpaniem.
Po pokonaniu go wracaj do sarkofagu i wyciągnij Pierwszą z zagubionych myśli oraz Uzdrawiający napitek. Otrzymasz zadanie [43-P] Dwanaście zaginionych myśli, polegające na odnalezieniu wszystkich myśli kartografa (każdą z nich możesz przeczytać w swoim ekwipunku). Jest to zadanie poboczne, które będziesz wykonywał razem z kolejnymi zadaniami głównymi.
Biegnij jedyną możliwą drogą przed siebie. Na drugiej platformie nikt cię nie zaczepi, ale na trzeciej pojawią się dwie Paranoje i Apatia. Zwróć uwagę na słup na środku platformy. Jeśli przesuniesz umieszczoną w nim dźwignię, wywoła to falę uderzeniową, która od razu zabije wrogów wokół. W ten sposób możesz szybko uporać się z przeciwnikami, a dźwigni możesz używać w nieskończoność.
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie