34-P Latarnia morska "Pochodnia" | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
34-P Latarnia morska "Pochodnia"
Rozpoczęcie: Po wybraniu trzeciej opcji w zadaniu [33-G] Intryga kochanków (2/2) i wykonaniu go.
Po spełnieniu wyżej opisanych warunków przenieś się do [1]. Stąd na piechotę wyrusz do [2]. Obok latarni morskiej jest chata, którą możesz przeszukać, o ile jeszcze tego nie zrobiłeś (w środku są trzy skrzynki). Zbliż się do drzwi prowadzących do latarni morskiej w [2] i podnieś Zardzewiały klucz spod wycieraczki. Otwórz nim drzwi i wejdź do środka. Otrzymasz 10,000 PD i zauważysz klapę w podłodze w [3]. Skorzystaj z niej, a znajdziesz się w [4].
Zejdź po krętych schodach do niższych korytarzy, będziesz tu walczył z Olorumami (uważaj na magów, bo przyzywają nieumarłych). Za kratą po lewej, którą musisz otworzyć, będzie skrzynka za małą ścianą. W korytarzu pokonasz trzech wojowników i jednego łucznika, a obok [5] maga, łucznika i dwóch wojowników. W tej sali jest także dźwignia w [6], którą przesuń. Krata w [5] się otworzy i będziesz mógł iść dalej. Tuż po prawej będzie skrzynka, zaś przejście po lewej w [7] jest na razie zablokowane.
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie