31-G Szklana mapa | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
31-G Szklana mapa
Rozpoczęcie: Automatycznie po wykonaniu zadania [11-G] Pracownia.
- Wykonaj zadanie [15-G] Szklana mapa - część druga.
- Wykonaj zadanie [19-G] Szklana mapa - część trzecia.
Po wykonaniu powyższych zadań w twoim ekwipunku pojawi się kompletna Szklana mapa, którą obejrzyj. Dzięki temu na twojej mapie pojawi się lokalizacja archiwów. Przeciwnicy, jakich możesz spotkać na drodze do archiwów, zostali podani na początku poprzedniego zadania - [30-P] Quercur Robur Lecterus. Przenieś się do [1] i na piechotę wyrusz do [2].
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie