Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

31-G Szklana mapa | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

31-G Szklana mapa

Rozpoczęcie: Automatycznie po wykonaniu zadania [11-G] Pracownia.

Po wykonaniu powyższych zadań w twoim ekwipunku pojawi się kompletna Szklana mapa, którą obejrzyj - 31-G Szklana mapa - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
  • Wykonaj zadanie [15-G] Szklana mapa - część druga.
  • Wykonaj zadanie [19-G] Szklana mapa - część trzecia.

Po wykonaniu powyższych zadań w twoim ekwipunku pojawi się kompletna Szklana mapa, którą obejrzyj. Dzięki temu na twojej mapie pojawi się lokalizacja archiwów. Przeciwnicy, jakich możesz spotkać na drodze do archiwów, zostali podani na początku poprzedniego zadania - [30-P] Quercur Robur Lecterus. Przenieś się do [1] i na piechotę wyrusz do [2].

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie