12-G Ikayorte Teala | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
12-G Ikayorte Teala
Rozpoczęcie: Otrzymasz je w trakcie zadania [06-G] Intryga kochanków (1/2).
Przenieś się do [3], wejdź na pokład statku w [4] i zejdź do ładowni. Włam się do kajuty kapitana za pomocą wytrychu lub po prostu niszcząc zamek. W środku czeka cię niespodzianka w postaci Nicky'ego Nailsa. Porozmawiaj z nim, a otrzymasz dwa zadania - [13-G] Szklany słój i [14-G] Duchy natury - które musisz wykonać, zanim wrócisz do obecnego zadania.
- Wykonaj zadanie [13-G] Szklany słój.
- Wykonaj zadanie [14-G] Duchy natury.
Po wykonaniu powyższych zadań otrzymasz Podrobione ikayorte Teala i dodatkowo 20,000 PD. Przenieś się do [3], wejdź na pokład statku i odnajdź Nicky'ego Nailsa w [5]. Porozmawiaj z nim, po czym zejdź do ładowni i odnajdź leżącego po prawej, obok klatki, Billy'ego Bugeyesa. Zaproś go na popijawę, po czym wracaj na pokład (musisz poczekać, aż Billy Bugeyes tam dotrze, dopiero wtedy będziesz mógł wyjść).
Na pokładzie pomów z Cutterem i Billy'm Bugeyesem, w tym czasie Nicky Nails pójdzie po kapitana Teala. Po chwili wszyscy wzniosą toast za kapitana, a twoja reputacja wśród piratów zwiększy się o +10. Porozmawiaj jeszcze z Cutterem i Billy'm Bugeyesem (wypytaj go o wszystko, nawet papugę), aby podbić reputację o +7.
To właśnie odpowiedni moment na podmianę słoi. Zejdź pod pokład i ponownie włam się do kajuty kapitana. Podmień słój stojący na lewym stole na fałszywy, a otrzymasz 30,000 PD. Wracaj na pokład. Kapitan Teal zaczepi cię, ale nie ma znaczenia, co mu odpowiesz.
Dopiero teraz możesz wykonać zadanie [16-P] Dzienniki kapitańskie - tom II, porozmawiać z Cutterem myjącym pokład o zadaniu [22-G] Rewolucja naukowa i z Billym Bugeysem (który zszedł pod pokład) o zadaniu [17-P] Piraci nie płaczą. Pomów z piratami, aby w dzienniku pojawiły się oba te zadania.
Przenieś się do [2] i wejdź do chaty Maren w [1]. Porozmawiaj z duszą kapitana Teala i Maren, a otrzymasz 55,000 PD i nowe zadania: [18-P] Szyszak iskier i [20-G] Igła w stogu siana. Wraz z tym ostatnim zadaniem Oślepiacz - niezwykle przydatny przedmiot magiczny w postaci zdalnie sterowanego oka, którym możesz oglądać teren. Możesz go używać nieskończoną ilość razy i przez tyle czasu, ile chcesz. Jedynym ograniczeniem jest odległość od Twojego bohatera.
- Wykonaj zadanie [17-P] Piraci nie płaczą.