22-P Rewolucja naukowa | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
22-P Rewolucja naukowa
Rozpoczęcie: Zadanie to otrzymasz od Cuttera pod koniec lub po wykonaniu zadania [12-G] Ikayorte Teala.
![Pod koniec zadania [12-G] Ikayorte Teala pomów z myjącym pokład Cutterem i zaoferuj swoją pomoc - 22-P Rewolucja naukowa - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/1126788812.jpg)
Pod koniec zadania [12-G] Ikayorte Teala pomów z myjącym pokład Cutterem i zaoferuj swoją pomoc. Zadanie to przez spory czas pozostanie w twoim dzienniku do czasu, aż wykonasz inne.
![Dopiero po zdobyciu Łez Silli z powyższego zadania będziesz mógł odczarować gnoma wynalazcę w [1] (do kamiennego ogrodu najszybciej możesz się dostać z teleportera w [2]) - 22-P Rewolucja naukowa - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/1126788828.jpg)
- Wykonaj zadanie [20-G] Igła w stogu siana.
Dopiero po zdobyciu Łez Silli z powyższego zadania będziesz mógł odczarować gnoma wynalazcę w [1] (do kamiennego ogrodu najszybciej możesz się dostać z teleportera w [2]). Zbliż się do posągu, otwórz okno ekwipunku i połóż Łzę Silli ("użyj" jej). Oddal się i poczekaj na wybuch, a następnie porozmawiaj z Grimem Grimdahlem. Otrzymasz 5,000 PD i nowe polecenie.
![Od razu przenieś się do teleportera w [2], a stamtąd na piechotę biegnij do [3] - 22-P Rewolucja naukowa - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/1126788843.jpg)
Od razu przenieś się do teleportera w [2], a stamtąd na piechotę biegnij do [3]. Obóz gnoma zajęty jest przez cztery Olorumy (trzech wojowników i jednego łucznika), z którymi bez problemu sobie poradzisz. Porozmawiaj z gnomem, a otrzymasz 5,000 PD, jak również następne zadanie. Przeszukaj jego namiot i koniecznie odnajdź teleporter w [4] (Laboratorium Grimdahla). Uważaj na Zatruwacze wokół pracowni.

Musisz teraz znaleźć trzy porcje Przetrawionej trawy, którą wyjmiesz z ciał zabitych jeleni. Największy problem będzie z ich odnalezieniem. Biegnij do lasu i szukaj tych zwierząt; nasłuchuj charakterystycznego odgłosu ich biegu. Jeśli usłyszysz jakieś szelesty, szybko się rozejrzyj i zlokalizuj jego źródło. Możesz też biec przez las i liczyć na szczęście, nie zdziw się jednak, jeśli zamiast jelenia odnajdziesz zająca lub lisa. Szukanie jeleni jest dość uciążliwe, bo nie ma określonych miejsc, w których można ich spotkać. Do tego po odnalezieniu któregoś z nich musisz go jeszcze dogonić, ale wystarczy jeden cios, by go powalić.

Zabij trzy jelenie, zabierz trzy porcje Przetrawionej trawy i żeby już nie wracać, poszukaj trzech Zygofalli (jest ich sporo na północy wyspy). Z każdej wyciągnij jedną porcję Saletry. Po zebraniu wszystkich składników przenieś się do [4] i porozmawiaj z Grimem Grimdahlem w [3]. Wręcz mu trawę (otrzymasz 3,000 PD) oraz saletrę (otrzymasz 7,000 PD). Poczekaj, aż eksperyment dobiegnie końca, a dostaniesz 5,000 PD i Wybuchowe ustrojstwo Grima.
![Teraz od razu przenieś się za pomocą kamienia teleportacyjnego do [5] i biegnij do Cuttera, który stoi na plaży w [6] - 22-P Rewolucja naukowa - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/1126788890.jpg)
Teraz od razu przenieś się za pomocą kamienia teleportacyjnego do [5] i biegnij do Cuttera, który stoi na plaży w [6]. Porozmawiaj z nim, a otrzymasz 5,000 PD i +9 do reputacji wśród piratów. Biegnij za nim do [7]. Po drodze mogą was zaatakować jakieś zwierzęta, nie jest to jednak nic, z czym byście sobie nie poradzili. Zbliż się do zablokowanego skałami wejścia w [7] i połóż tam Wybuchowe ustrojstwo Grima (otwórz okno ekwipunku i użyj przedmiotu), a następnie szybko się oddal. Po wybuchu pokonajcie dwa Olorumy (wojownicy) i wejdźcie do środka.
![Pojawisz się w [8] - 22-P Rewolucja naukowa - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/1126788906.jpg)
Pojawisz się w [8]. Pomóż Cutterowi uporać się z czterema Olorumami (dwóch jest po lewej, dwóch po prawej - razem dwóch wojowników i dwóch łuczników), a potem biegnij za nim przez jaskinię. Musisz dostać się do [9] pokonawszy trzy Olorumy (wojownik, łucznik, mag). Skalne przejście po prawej zaprowadzi cię do nowej lokacji - pojawisz się w [10]. Musisz teraz dotrzeć do [11]. Jest tu jedna skrzynka i sporo przedmiotów, ale przede wszystkim ogromna machina wojenna, o której pomów z Cutterem.
![Wyjdź z jaskini kierując się do [10], a potem do [8] - 22-P Rewolucja naukowa - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/1126788921.jpg)
Wyjdź z jaskini kierując się do [10], a potem do [8]. Od razu przenieś się za pomocą kamienia teleportacyjnego do [4] (na pierwszej mapie w opisie misji) i porozmawiaj z Grimem Grimdahlem w [3]. Zgodzi się przyłączyć do załogi. Pozostaje tylko zawiadomienie o tym Cuttera, który przeniósł się na pokład statku. Przenieś się więc do [12] i wejdź na pokład. Odnajdź Cuttera na jego końcu w [13] i porozmawiaj z nim, a wykonasz to zadanie i otrzymasz 5,000 PD oraz +9 do reputacji wśród piratów.

- Skoro już jesteś na statku, możesz zająć się zadaniem [23-P] Wyzwanie Billy'ego.