01-G Zlecenie od pirata | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
01-G Zlecenie od pirata
Rozpoczęcie: To zadanie otrzymujesz tuż po rozpoczęciu gry.
Podczas przechadzki zostaniesz zaczepiony przez pirata imieniem Jack Kozik. Da ci Obręcz zatracenia i poleci zapamiętać frazę "Bierz, co się da!". Lepiej to zrób, bo już za chwilę, po paru cut-scenkach, obudzisz się w celi na pirackim statku i będziesz musiał powtórzyć hasło. Gdybyś przez przypadek wskazał złą odpowiedź, porozmawiaj z Cutterem, który stoi obok celi i powiedz, że przypomniałeś sobie hasło.
Następnie wyjdź z celi i koniecznie zajmij się swoim bohaterem. Jeśli importowałeś postać z podstawowej wersji gry, zapewne nie musisz tego robić, lecz jeśli wybrałeś nową (wojownik, łowca lub mag), wybierz broń, a także rozdziel wszystkie punkty umiejętności. W ładowni możesz pograć z piratami w jedną z wielu gier, możesz też poszukać ksiąg.
Jednak przede wszystkim wbiegnij po lewych lub prawych schodach i otwórz drzwi prowadzące do kajuty kapitana. Rozmowa rozpocznie się od razu. Nie ma znaczenia, jaką odpowiedź wybierzesz na początku, ale później wybieraj je od góry. W ten sposób wyciągniesz od kapitana Teala wszystkie informacje, jakie tylko możesz. Otrzymasz dwa zadania - [02-G] Łódka oraz [06-G] Intryga kochanków (1/2) - a także +8 do reputacji wśród piratów i 75,000 PD.
- Wykonaj zadanie [02-G] Łódka.