Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

01-G Zlecenie od pirata | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

01-G Zlecenie od pirata

Rozpoczęcie: To zadanie otrzymujesz tuż po rozpoczęciu gry.

Podczas przechadzki zostaniesz zaczepiony przez pirata imieniem Jack Kozik - 01-G Zlecenie od pirata - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Podczas przechadzki zostaniesz zaczepiony przez pirata imieniem Jack Kozik. Da ci Obręcz zatracenia i poleci zapamiętać frazę "Bierz, co się da!". Lepiej to zrób, bo już za chwilę, po paru cut-scenkach, obudzisz się w celi na pirackim statku i będziesz musiał powtórzyć hasło. Gdybyś przez przypadek wskazał złą odpowiedź, porozmawiaj z Cutterem, który stoi obok celi i powiedz, że przypomniałeś sobie hasło.

Następnie wyjdź z celi i koniecznie zajmij się swoim bohaterem - 01-G Zlecenie od pirata - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Następnie wyjdź z celi i koniecznie zajmij się swoim bohaterem. Jeśli importowałeś postać z podstawowej wersji gry, zapewne nie musisz tego robić, lecz jeśli wybrałeś nową (wojownik, łowca lub mag), wybierz broń, a także rozdziel wszystkie punkty umiejętności. W ładowni możesz pograć z piratami w jedną z wielu gier, możesz też poszukać ksiąg.

Jednak przede wszystkim wbiegnij po lewych lub prawych schodach i otwórz drzwi prowadzące do kajuty kapitana - 01-G Zlecenie od pirata - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Jednak przede wszystkim wbiegnij po lewych lub prawych schodach i otwórz drzwi prowadzące do kajuty kapitana. Rozmowa rozpocznie się od razu. Nie ma znaczenia, jaką odpowiedź wybierzesz na początku, ale później wybieraj je od góry. W ten sposób wyciągniesz od kapitana Teala wszystkie informacje, jakie tylko możesz. Otrzymasz dwa zadania - [02-G] Łódka oraz [06-G] Intryga kochanków (1/2) - a także +8 do reputacji wśród piratów i 75,000 PD.

1 - 01-G Zlecenie od pirata - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
  • Wykonaj zadanie [02-G] Łódka.