Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

46-G Podświadomość- Konflikt światopoglądowy | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

46-G Podświadomość: Konflikt światopoglądowy

Rozpoczęcie: Podczas zadania [44-G] Podświadomość / Świadomość (1/2).

Zaczynasz w [1] - 46-G Podświadomość- Konflikt światopoglądowy - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Zaczynasz w [1]. Podejdź do ściany naprzeciwko i poproś Tkacza o drzwi (chyba, że sam je zrobił). Wyjdź na zewnątrz i biegnij do bramy w [2], a potem do wejście do uniwersytetu w [3]. W środku obiegnij salę, aby dojść do prowadzących na dół schodów. Dalej możesz iść w lewo lub w prawo. Wybierz lewą drogę, a na kolejnym rozwidleniu skręć w lewo (prawa droga prowadzi do biblioteki, ale nic tam ciekawego nie ma). W pokoju znajdziesz easter egga - Plan zagospodarowania miasta New Ashos napisany przez Roba Budowniczego.

Wracaj do sali głównej i wbiegnij do prawego korytarza - 46-G Podświadomość- Konflikt światopoglądowy - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Wracaj do sali głównej i wbiegnij do prawego korytarza. Na rozwidleniu skręć ponownie w prawo, a trafisz do sali wykładowej. Obejrzyj animację, a potem zbliż się do Nanooka rozmawiającego z Rektorem Veneficusem. Pomów z tym pierwszym i zaoferuj swoją pomoc, a otrzymasz nowy cel zadania.

Wyjdź z uniwersytetu i biegnij do bramy w [4], a potem skieruj się do [6] - 46-G Podświadomość- Konflikt światopoglądowy - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
  • W tym momencie dobrze jest przeszukać salę wykładową i pokój na końcu korytarza, który do niej wiedzie, aby odnaleźć dwa obrazy związane z zadaniem [47-P] Dzieła sztuki.

Wyjdź z uniwersytetu i biegnij do bramy w [4], a potem skieruj się do [6].

  • Po drodze możesz odwiedzić galerię w [5], związaną z zadaniem [47-P] Dzieła sztuki.

W okolicy kręci się mnóstwo wrogo nastawionych zwierząt - Pantery, Zwierzołaki, Jaszczury, Pawiany (atakują na dystans i są bardzo uciążliwe, bo wciąż uciekają). Co prawda ci przeciwnicy nie są zbyt wytrzymali czy silni, ale zazwyczaj spotykasz ich w bardzo dużych grupach. Nie walcz ze wszystkimi naraz, bo prawie na pewno zostaniesz zabity. Natkniesz się także na Zygofalle i większe Zygofalle Królewskie przy drogach i w lasach.

Po dotarciu do [6] pojawi się Tkacz rzeczywistości, który ostrzeże cię przed trucizną. Aby się przed nią uchronić, poproś go o Wodę węglową, którą natychmiast wypij. Jeśli pójdziesz do lasu przed wypiciem wody, zginiesz natychmiast. Do tego możesz poprosić Tkacza o jakąś broń - wybierz taką, która najbardziej pasuje do twojej profesji.

Twoim zadaniem jest dotrzeć do [7] - 46-G Podświadomość- Konflikt światopoglądowy - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest dotrzeć do [7]. Na mapie zostały oznaczone roje os - Splugawione osy, Królowe osy i Strażnicy osy będą atakować cię w tych miejscach ze wszystkich stron. Nie są jednak ani silne, ani wytrzymałe, także nie powinieneś mieć problemów z uporaniem się z tymi przeciwnikami - korzystaj przede wszystkim z ataków obszarowych. Po przedarciu się do [7] wyciągnij Zarodniki z wielkiego grzyba i wracaj do Nanooka.

Przebiegnij przez bramę w [8], a potem skieruj się do [9] - 46-G Podświadomość- Konflikt światopoglądowy - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Przebiegnij przez bramę w [8], a potem skieruj się do [9]. Porozmawiaj z Nanookiem stojącym obok kwadratu ziemi, w który włóż Zarodniki. Otrzymasz 10,000 PD. Pomów z Nanookiem ponownie i zgódź się wykonać kolejne polecenie - zebranie nawozu dla grzyba. Musisz teraz dostać się do [10]. Na drodze stanie ci mnóstwo różnego rodzaju zwierząt, dlatego nie zapuszczaj się zbyt głęboko, aby wrogowie cię nie otoczyli.

Po dostaniu się w okolice [10] będziesz musiał zmierzyć się z wielkim przeciwnikiem - Droserem - 46-G Podświadomość- Konflikt światopoglądowy - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Po dostaniu się w okolice [10] będziesz musiał zmierzyć się z wielkim przeciwnikiem - Droserem. Oczywiście wkoło będzie sporo zwierząt, a nieco dalej - wokół [11] - ogromna liczba Pawianów. Prócz nich są tu także Zygofalle i Zwierzoczłeki. Ponownie biegaj i systematycznie oczyszczaj okolicę, a kiedy na mapie nie będzie już żadnego Pawiana, zacznij zbierać ich odchody. Musisz zebrać dwanaście sztuk Odchodów pawianów.

Po zebraniu wszystkich wracaj do Nanooka, który nadal jest w [9] - 46-G Podświadomość- Konflikt światopoglądowy - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Po zebraniu wszystkich wracaj do Nanooka, który nadal jest w [9]. Porozmawiaj z nim, a potem zajrzyj do grzybka i włóż w niego wszystkie odchody, jakie znalazłeś. Otrzymasz 10,000 PD, zaś Nanook poprosi cię o pomoc przy nawodnieniu grzyba. W tym celu udaj się do studni w [12].

Pojawi się przy niej Tkacz Rzeczywistości, którego poproś o dwa nasączone olejem Gałgany. Włóż pierwszy z nich do studni w [12], zaś drugi do studni przed uniwersytetem w [13]. Jeszcze tylko pobiegnij do dźwigni w [14] i ją przesuń (jest z tyłu, na słupie). Otrzymasz 10,000 PD. Porozmawiaj z Nanookiem o ostatnim etapie hodowli grzyba.

  • W tym momencie dobrze jest wykonać zadanie poboczne [48-P] Oko za oko.
Biegnij do [15] - 46-G Podświadomość- Konflikt światopoglądowy - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Biegnij do [15]. Musisz przedrzeć się przez zastępy przeciwników (prócz zwykłych zwierząt nieco dalej spotkasz też Cyklopy) do bramy w [16]. W trakcie walki możesz korzystać z ołtarza siły niedaleko [15]. W okolicach posiadłości w [17] uważaj na grupy Żywiołaków ognia. Przed wejściem do środka spotkasz Tkacza rzeczywistości, którego poproś o dwa Żaroodporne klosze. Pokonaj trzy Żywiołaki ognia, które pojawią się przed drzwiami frontowymi, a następnie wejdź przez nie do środka.

W środku wbiegnij do krótkiego korytarza po prawej, a potem od razu skręć w prawo i wbiegnij na górę po schodach - 46-G Podświadomość- Konflikt światopoglądowy - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

W środku wbiegnij do krótkiego korytarza po prawej, a potem od razu skręć w prawo i wbiegnij na górę po schodach. Na piętrze zabij Żywiołaka ognia, skieruj się w lewo, a potem w prawo. Złap pierwszego Żywiołaka ognia i udaj się w lewo, a potem znów w lewo. Zejdź po schodach na parter i skieruj się w lewo. Pokonaj dwa Żywiołaki ognia i zabierz drugiego fioletowego Żywiołaka ognia.

Cut-scenka pokaże ci podwójne drzwi, które się otworzą - 46-G Podświadomość- Konflikt światopoglądowy - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Cut-scenka pokaże ci podwójne drzwi, które się otworzą.

  • Na prawo od wspomnianych drzwi jest komoda, którą przeszukaj. Znajdziesz tam trzeci obraz (Ponura tarcza księżyca), który weź ze sobą. Jest związany z zadaniem [47-P] Dzieła sztuki.

Wbiegnij przez nie do hallu i ruszaj do drzwi wejściowych. Opuść posiadłość i biegnij do Nanooka w [9]. Pomów z nim, a następnie włóż Schwytane żywiołaki do dwóch koksowników obok grzyba. Otrzymasz 10,000 PD, a po rozmowie z Nanookioem będziesz musiał pomówić z... Grzybem. Na początku nie ma znaczenia, co powiesz, lecz później nie mów, że zapach Grzyba jest drażniący, bo będziesz go musiał przepraszać! Wybierz za to opcję "Spędzanie czasu czyni naszą przyjaźń silną".

W końcu uda wam się wyhodować dorosłą formę grzyba - 46-G Podświadomość- Konflikt światopoglądowy - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
  • Jeśli zebrałeś wszystkie trzy obrazy, jest to dobry moment na dokończenie zadania [47-P] Dzieła sztuki. W tym celu udaj się do galerii w [5].

W końcu uda wam się wyhodować dorosłą formę grzyba. Pozostaje tylko udać się na uniwersytet w [3] i odnaleźć Rektora Veneficusa. W budynku zejdź po schodach, a potem wbiegnij do lewego korytarza i na rozwidleniu skręć w lewo. Porozmawiaj z siedzącym za biurkiem Rektorem Veneficusem, a obaj przeniesiecie się w pobliże grzyba Nanooka. Wysłuchaj rozmowy do końca i pomów z Nanookiem, a następnie odczytaj Mapę świadomości Nanooka. Wejdź do sali z trzema drzwiami, a zakończysz to zadanie i otrzymasz 30,000 PD.

1 - 46-G Podświadomość- Konflikt światopoglądowy - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
  • Wykonaj zadanie [49-G] Podświadomość: Konflikt rodzinny.