42-G Nieświadomość- Atelofobia | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
42-G Nieświadomość: Atelofobia
Rozpoczęcie: Automatycznie po wykonaniu zadania [38-G] Obce miejsce.
![Pojawisz się w [1] - 42-G Nieświadomość- Atelofobia - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/944377390.jpg)
Pojawisz się w [1]. Otwórz sarkofag po lewej, pokonaj Apatię, a potem zabierz z sarkofagu Dziesiątą z zagubionych myśli (związaną z zadaniem [43-P] Dwanaście zaginionych myśli) i trzy Uzdrawiające napitki. Wbiegnij na następną platformę i za pomocą dźwigni w słupie zabij dwie Apatie. Skręć w prawo, a po dotarciu do rozwidlenia w [2] w lewo.
Na kolejnej platformie otwórz sarkofag po prawej, pokonaj Niemoc, a potem zabierz z sarkofagu Jedenastą z zagubionych myśli (związaną z zadaniem [43-P] Dwanaście zaginionych myśli) i dwa Uzdrawiające napitki. Wracaj do [2] i biegnij do [3]. Pojawią się tu dwie Apatie i jeden Niepokój, przeciwników tych można szybko zabić za pomocą dźwigni i fali uderzeniowej.
![Jeszcze nie biegnij do bramy w [4], tylko skieruj się w prawo, na niższą platformę - 42-G Nieświadomość- Atelofobia - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/944377406.jpg)
Jeszcze nie biegnij do bramy w [4], tylko skieruj się w prawo, na niższą platformę. Tam po lewej będzie ostatni sarkofag. Otwórz go, pokonaj Niemoc, a potem zabierz z sarkofagu Dwunastą z zagubionych myśli (związaną z zadaniem [43-P] Dwanaście zaginionych myśli - jest to ostatnia myśl, za wykonanie zadania otrzymasz 20,000 PD) i Uzdrawiający napitek.
Udaj się do bramy w [4] i otwórz ją. Zapisz grę i zmierz się z Atelofobią w [5]. Walka nie będzie się zbyt wiele różniła od poprzednich, a za pokonanie bossa otrzymasz 8,500 PD. Podczas walki uważaj na Lęki i wykończ je wszystkie po zabiciu Atelofobii, a wykonasz to zadanie i dostaniesz 20,000 PD. Skorzystaj z portalu w [6], by powrócić na okręt.

- Dokończ zadanie [39-G]: Nieświadomość.