27-G Wszyscy jesteśmy z tej samej gliny | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
27-G Wszyscy jesteśmy z tej samej gliny
Rozpoczęcie: Po wykonaniu zadania [20-G] Igła w stogu siana.
Czas na zdobycie ostatniego składnika. W tym celu przenieś się do [1] i odnajdź swojego wierzchowca, a następnie wyrusz na południe do [2]. Nikt nie powinien ci przeszkadzać po drodze, o ile oczyściłeś okolice podczas wykonywania zadania [17-P] Piraci nie płaczą (spójrz do jego opisu, by uzyskać więcej informacji na temat niebezpieczeństw czyhających w południowo-wschodniej części wyspy).
Kiedy już dotrzesz do [2], twoim celem stanie się teleporter w [3] (Zatopiona kopalnia). Zanim jednak do niego dotrzesz, będziesz musiał uważać na Zatruwacze i Zygofalle rozsiane wokół, a przede wszystkim pokonać sporą grupę Olorumów. Jest tu trzech wojowników, mag, dwóch łuczników i trzy Żarłoki. Wywabiaj kolejnych wrogów i zabijaj ich, nie zapominając o ołtarzu siły woli niedaleko, który wyleczy twoje rany. Po unieszkodliwieniu wrogów oznacz teleporter w [3] i wejdź do kopalni w [4].
Znajdziesz się w [5]. Jaskinie w kopalni połączone są drzwiami, które otwieraj w miarę wędrówki. Będziesz tu walczył tylko z Olorumami . W pierwszej sali pokonasz maga i wojownika, w drugiej maga i łucznika (uważaj - można tu spaść, a na samym dole jest też skrzynka), zaś w trzeciej łucznika i wojownika.
Idź dalej jedyną możliwą drogą, w krętej, prowadzącej na dół jaskini pokonasz trzech wrogów, zaś za zakrętem kolejnych trzech (wojownicy i łucznicy). W końcu dotrzesz do [6]. Woda blokuje dalszą drogę (spójrz na poniższy obrazek), dlatego użyj pobliskiej dźwigni, aby pozbyć się przeszkody.
Zbiegnij na dół i skręć w prawo. Znajdziesz się w dużej, zalanej jaskini. Płyń w prawo i dotrzyj do wejścia do kolejnej jaskini. W jej dalszym lewym rogu w [7] znajdziesz miejsce, z którego możesz wydobyć Glinę Karaska i otrzymać za to 45,000 PD.
To jednak nie koniec zadania, bo musisz się jeszcze wydostać z jaskini. W tym celu popłyń do wejścia w [8] i podążaj dalej. Pokonasz dwóch łuczników, wejdziesz na górę, zabijesz dwóch magów, a przy wejściu do pierwszej jaskini rozprawisz się z kolejną parą łuczników i z parą magów. Po dotarciu do wejścia w [5] wykonasz to zadanie i otrzymasz 40,000 PD. Wyjdź na zewnątrz.
- Jesteś w pobliżu kolejnego zadania pobocznego - [29-P] Niespokojny duch. Zajmij się nim teraz.