Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

16-P Dzienniki kapitańskie - Tom II | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

16-P Dzienniki kapitańskie - Tom II

Rozpoczęcie: Zadanie to możesz wykonać pod koniec lub po wykonaniu zadania [12-G] Ikayorte Teala.

Zdobycie Dziennika kapitańskiego - tom II nie będzie żadnym problemem. Wystarczy tuż przed końcem zadania [12-G] Ikayorte Teala lub po jego wykonaniu włamać się do kajuty kapitana Teala i zabrać księgę leżącą na stole po prawej.

Kapitan nie zareaguje ani na włamanie, ani na zabranie dziennika (lub go po prostu nie będzie) - 16-P Dzienniki kapitańskie - Tom II - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Kapitan nie zareaguje ani na włamanie, ani na zabranie dziennika (lub go po prostu nie będzie). Otrzymasz 5,000 PD. Przeczytaj Dziennik kapitański - tom II, a dostaniesz kolejne 10,000 PD.

  • Dokończ zadanie [12-G] Ikayorte Teala lub, jeśli masz je za sobą, wykonuj po prostu kolejne zadania.