Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

04-P Dzienniki kapitańskie - Tom I | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

04-P Dzienniki kapitańskie - Tom I

Rozpoczęcie: Odnalezienie pierwszego dziennika (opisane poniżej).

To krótkie zadanie najlepiej jest wykonać w trakcie poprzedniego - [03-P] Jedwabna suknia (jeśli już je wykonałeś, to przenieś się do teleportera w [2], aby dostać się na wyspę) - 04-P Dzienniki kapitańskie - Tom I - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

To krótkie zadanie najlepiej jest wykonać w trakcie poprzedniego - [03-P] Jedwabna suknia (jeśli już je wykonałeś, to przenieś się do teleportera w [2], aby dostać się na wyspę). Po zabiciu przeciwników i przed zabraniem sukni poszukaj pochyłych skał w [3] o płaskiej powierzchni, widocznych na poniższym obrazku.

Dzięki nim dostaniesz się na pierwszą część wraku - 04-P Dzienniki kapitańskie - Tom I - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Dzięki nim dostaniesz się na pierwszą część wraku. Tam możesz przeszukać zamkniętą skrzynię i zabrać jej zawartość, lecz przede wszystkim podnieś Dziennik kapitański - tom I (otrzymasz 5,000 PD) i przeczytaj go (dodatkowe 10,000 PD za wykonanie zadania).

(Opcjonalnie: Możesz także wejść po skałach w [4] i skoczyć na pokład drugiej części wraku, aby przeszukać kolejną zamkniętą skrzynię. Skały widoczne są na poniższym obrazku. Uważaj tylko, by z rozbiegu nie wypaść po drugiej stronie okrętu!)

1 - 04-P Dzienniki kapitańskie - Tom I - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
  • Wracaj do zadania [03-P] Jedwabna suknia lub wykonaj kolejne.