Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

24-P Dzienniki kapitańskie - Tom III | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

24-P Dzienniki kapitańskie - Tom III

Rozpoczęcie: Po wykonaniu zadania [23-P] Wyzwanie Billy'ego.

Po ukończeniu poprzedniego zadania Dziennik kapitański - tom III znajdzie się w twoim posiadaniu, za co dostaniesz 5,000 PD - 24-P Dzienniki kapitańskie - Tom III - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Po ukończeniu poprzedniego zadania Dziennik kapitański - tom III znajdzie się w twoim posiadaniu, za co dostaniesz 5,000 PD. Wystarczy go przeczytać, aby dostać 10,000 PD i wykonać to zadanie, jak również zadanie Dzienniki kapitańskie (pojawi się w twoim dzienniku jako wykonane zadanie). Za odnalezienie wszystkich dzienników dostaniesz dodatkowo 10,000 PD.

  • Skoro nadal jesteś na statku, wykonaj zadanie [25-G] Skrawek śmiertelnego ciała.