02-G Łódka | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
02-G Łódka
Rozpoczęcie: Automatycznie po zakończeniu zadania [01-G] Zlecenie od pirata.
Poruszanie się po archipelagu bez łódki nie ma sensu, a wykonać ją może Nicky Nails. Wyjdź z kajuty kapitana i skorzystaj z drzwi naprzeciwko. Znajdziesz się w [1] i od razu rozpoczniesz rozmowę z Nickym Nailsem. Wybieraj odpowiedzi od góry, aby porozmawiać na wszystkie możliwe tematy, po czym zejdź po drabinie lub po prostu zeskocz na ląd.
Skorzystaj z teleportu Wędrujący Gniew w [2], aby błyskawicznie przenieść się na wyspę - udaj się do Zatoki Kranger w [3]. Stamtąd będziesz miał blisko do okolic [4], [5] i [6], gdzie zacznij szukać Niedźwiedzi.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie