Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

02-G Łódka | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

02-G Łódka

Rozpoczęcie: Automatycznie po zakończeniu zadania [01-G] Zlecenie od pirata.

Poruszanie się po archipelagu bez łódki nie ma sensu, a wykonać ją może Nicky Nails - 02-G Łódka - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Poruszanie się po archipelagu bez łódki nie ma sensu, a wykonać ją może Nicky Nails. Wyjdź z kajuty kapitana i skorzystaj z drzwi naprzeciwko. Znajdziesz się w [1] i od razu rozpoczniesz rozmowę z Nickym Nailsem. Wybieraj odpowiedzi od góry, aby porozmawiać na wszystkie możliwe tematy, po czym zejdź po drabinie lub po prostu zeskocz na ląd.

Skorzystaj z teleportu Wędrujący Gniew w [2], aby błyskawicznie przenieść się na wyspę - udaj się do Zatoki Kranger w [3] - 02-G Łódka - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Skorzystaj z teleportu Wędrujący Gniew w [2], aby błyskawicznie przenieść się na wyspę - udaj się do Zatoki Kranger w [3]. Stamtąd będziesz miał blisko do okolic [4], [5] i [6], gdzie zacznij szukać Niedźwiedzi.

Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie