Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

03-P Jedwabna suknia | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

03-P Jedwabna suknia

Rozpoczęcie: Podczas rozmowy z Cutterem pod koniec zadania [02-G] Łódka i przed wykonaniem zadania [12-G] Ikayorte Teala (później zadanie przepadnie).

Po zdobyciu łódki w poprzednim zadaniu wsiądź do niej (jest w [1]) i popłyń w okolice [2] - 03-P Jedwabna suknia - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Po zdobyciu łódki w poprzednim zadaniu wsiądź do niej (jest w [1]) i popłyń w okolice [2]. W zależności od kierunku wiatru podróż będzie trwała krócej lub szybciej, tak czy inaczej uda ci się w końcu dotrzeć do celu. Od razu odnajdź teleporter w [3], bo może się niedługo przydać.

Wrak statku jest opanowany przez sześcioosobową grupę Ublarionów, są tu wojownicy i łucznicy - 03-P Jedwabna suknia - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Wrak statku jest opanowany przez sześcioosobową grupę Ublarionów, są tu wojownicy i łucznicy. Przygotuj się na długą walkę i dobierz odpowiedni ekwipunek lub zaklęcia. Pamiętaj, że możesz zregenerować zdrowie i manę (a także poprawić celność, jeśli jesteś łucznikiem) przy pobliskim ołtarzu celności.

Jak zwykle, postaraj się nie walczyć ze wszystkimi naraz. Wykorzystuj specjalne umiejętności, a w szczególności te obszarowe. Jeśli za bardzo oberwiesz, uciekaj za drugą stronę wraku, za skały lub do teleportera i przenieś się do [4]. Zregeneruj zdrowie i wracaj do walki.

  • W tym momencie najlepiej jest wykonać zadanie [04-P] Dzienniki kapitańskie - Tom I.
Możesz przeszukać pierwszą skrzynię, lecz twoim głównym celem jest druga - w [5] - 03-P Jedwabna suknia - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry

Możesz przeszukać pierwszą skrzynię, lecz twoim głównym celem jest druga - w [5]. Musisz jednak otworzyć ją wytrychem lub zniszczyć zamek, dlatego na wszelki wypadek zapisz grę przed tym wyzwaniem. Ze środka zabierz wszystko, w tym Jedwabną suknię (otrzymasz 15,000 PD), a potem szybko wracaj do swojej łódki. Pojawi się tu znikąd kolejna sześcioosobowa grupa Ublarionów - możesz z nimi walczyć, ale nie jest to konieczne.

Dopłyń łódką do okrętu piratów w [6] i zejdź pod pokład. Cuttera nie ma w swojej kajucie pomiędzy schodami, lecz jest skrzynia, do której włóż Jedwabną suknię (możesz także zabrać Grzbiet wołu). Nagrodą będzie Brązowa odznaka, +6 do reputacji wśród piratów i 20,000 PD.

1 - 03-P Jedwabna suknia - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry
  • Wykonaj zadanie [05-P] Tajemnica zaginionej skrzynki.