21-P Varn przewodnik | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
21-P Varn przewodnik
Rozpoczęcie: Musisz dotrzeć do [2] na poniższej mapie i porozmawiać z Gayarem Orkso.
![Zadanie to najlepiej wykonać tuż po przybyciu na wyspę, czyli na początku zadania [20-G] Igła w stogu siana - 21-P Varn przewodnik - Opis przejścia - Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1174/944340812.jpg)
Zadanie to najlepiej wykonać tuż po przybyciu na wyspę, czyli na początku zadania [20-G] Igła w stogu siana. Jeśli wykonujesz je w innym momencie, to po prostu przenieś się do teleportera w [1], a potem udaj się do [2] i porozmawiaj z widocznym na poniższym obrazku Gayarem Orkso.

Dostaniesz od niego Notkę Galara Orkso, którą przeczytaj, po czym pomów z nim ponownie, a otrzymasz trzy Świeże udźce. Stary stwór jest niemową i ma problem z wychowaniem kręcącego się w pobliżu Udomowionego Varna. Twoim zadaniem będzie go wytresować. Zacznij od przerwania jego tańca poprzez uderzenie go. Poczekaj, aż siądzie, a otrzymasz 10,000 PD.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie