10-G Przenosiny przodków | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
10-G Przenosiny przodków
Rozpoczęcie: Automatycznie na końcu zadania [08-G] Zagubione dusze.
Zadanie zaczniesz w [1] i otrzymasz je od Hunn Kanga. Zgódź się na jego propozycję i wyjdź z grobowca drzwiami w [2]. Pojawisz się w [3]. Otwórz bramę w [4] i pobiegnij do katedry w [5]. Pojawisz się w [6]. Przygotuj się na dość ciężką walkę z Bailifem i jego sługami: dwoma Odorami, trzema Czarnoślepcami i kilkoma innymi przeciwnikami (Strachulce, Czarnognaty), którzy będą przywoływani przez bossa.
Ogromnym ułatwieniem w walce jest obecność trzech ołtarzy (wytrzymałości, siły woli i siły) - używaj ich do natychmiastowego uleczenia się w przypadku odniesienia dotkliwych ran. Bailif będzie się od czasu do czasu przenosił w inne miejsce, także bądź czujny i ścigaj go w razie potrzeby. Będzie też zatruwał cię, jeśli znajdziesz się w jego pobliżu. Najlepiej jest skupić uwagę na nim, bo po jego śmierci część przywołanych przez niego potworów zniknie i będzie ci łatwiej rozprawić się z resztą.
Po uśmierceniu Bailifa i jego sług otrzymasz 25,000 PD. Przeszukaj ciało bossa (zdobędziesz m.in. kostur Karę Bailifa, odznakę Upadek Bailifa) i wyjdź przez drzwi w [6]. Wracaj znaną dobrze drogą do grobowca w [3], a w środku porozmawiaj z Hunnem Kangiem i wyciągnij Urnę rodziny Kanga z [1].
Wróć do katedry w [5] i umieść urnę w sarkofagu w [7]. Hunn Kang pojawi się tuż obok i przekaże ci sporo informacji o skarbie. Dostaniesz 35,000 PD. Zapisz grę przed wyjściem z katedry, gdyż będziesz musiał wybrać, w jaki sposób zakończysz zadanie [08-G] Zagubione dusze.
- Dokończ zadanie [08-G] Zagubione dusze.