29-P Niespokojny duch | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
29-P Niespokojny duch
Rozpoczęcie: Automatycznie po dotarciu do [1] na poniższej mapie.
Aby dostać to zadanie, musisz znaleźć się w pobliżu przewróconego wozu w [1]. Jeśli nie jesteś w jego okolicach, to najbliższa droga do wozu wiedzie od teleporterra w [2] (zakładając, że go odnalazłeś). W okolicy musisz uważać na Zygofalle i Zatruwacze przy drogach, na południu jest dwóch rzucających kamieniami Tiamatów ongama, zaś na południowym zachodzie spotkasz kilka Meenguli i Ongama.
Twoim celem jest jednak sam wóz i dwóch opancerzonych Badagrisów. Musisz uważać na tych wrogów, potrafią się klonować i przyzywać Wilki, których zaraz będzie tu całe mnóstwo. Mogą cię łatwo otoczyć i zabić. Dlatego najlepsza taktyka to jak najszybszy atak i wykończenie jednego z wrogów, a potem natychmiastowe wycofanie się - Badagrisy nie są jakoś strasznie wytrzymałe.
Po pozbyciu się przeciwników przeszukaj ciało człowieka leżącego obok wozu, następnie ciała kolejnych zwierząt, a na końcu przeszukaj skrzynię na wozie. Zabierz z niej Fantazyjny czerwony kapelusz, Fantazyjną czerwoną szatę i Fantazyjny zakręcony kostur. Wokół wozu pojawią się duchy zwierząt i zabitego człowieka. Przeszukaj worki na wozie i zabierz List od Suus, List od Małego Toma, List od Cuttera, Prezent dla Suus, Prezent dla Małego Toma i Prezent dla Cuttera.
Już zapewne domyślasz się, o co chodzi, a jeśli nie, to wątpliwości rozwieje kolejny cel zadania. Musisz dostarczyć wszystkie prezenty, aby uspokoić ducha. Pierwszy dom jest w [4], możesz dostać się do niego od południa lub od północy przechodząc przez przesmyk w [3].
W drugim przypadku bądź jednak gotów na walkę z pięcioosobową grupą wrogów: dwie Stare Brutie (łucznicy), Stara Radiata (łucznik-wojownik) i dwóch Starych Pinasterów (magowie). Uważaj szczególnie na tych ostatnich, bo przyzywają Wilki. Po dojściu pod okno domu w [4] przebierz się w fantazyjną szatę, włóż fantazyjny kapelusz i uzbrój się w fantazyjny kostur, a następnie wejdź przez okno do środka.
W środku przeszukaj pojemnik, a potem miejsce pod poduszką. Nic tam nie ma, dlatego włóż pod nią Prezent dla Suus, a otrzymasz 15,000 PD. Wyjdź przez okno i użyj kamienia teleportacyjnego, by przenieść się do [5] na poniższej mapie (Sanerk).
Odnajdź dom w [6] przy kościele i drabinę z tyłu. Wejdź po niej, potem po następnej i jeszcze jednej - na dach i na komin.
Wejdź przez komin do środka i połóż Prezent dla Małego Toma pod poduszką leżącą na łóżku. Otrzymasz 15,000 PD. Wracaj przez komin na górę (wyjście znajduje się tuż nad wielkim kotłem przy kominku).
Przenieś się za pomocą kamienia teleportacyjnego do [7] i wejdź na pokład okrętu. Pozostał Prezent dla Cuttera, który połóż pod poduszką na hamaku w jego kajucie pomiędzy schodami. Dostaniesz 10,000 PD. Po chwili w pobliżu pojawi się Niespokojny duch, z którym porozmawiaj. Otrzymasz od niego Prezent. Rozpakuj go w ekwipunku, a dostaniesz 10,000 PD i buty Łasice (+20% do szybkości) i wykonasz to zadanie.
- Wykonaj teraz zadanie [30-P] Quercus Robur Lecterus.