19-G Szklana mapa - część trzecia | Opis przejścia poradnik Two Worlds II: Pirates of The Flying Fortress
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
19-G Szklana mapa - część trzecia
Rozpoczęcie: Po ukończeniu zadania [11-G] Pracownia.
Jeśli nie wykonałeś poprzedniego zadania [18-P] Szyszak iskier, to skorzystaj z jego opisu, aby dowiedzieć się, z jakimi przeciwnikami przyjdzie ci się zmierzyć na drodze do wioski, w otaczających ją lasach i w niej samej. Do wioski można dostać się na piechotę z teleporterów [1] lub [2], a jeśli odnalazłeś ten w [3], skorzystaj z niego, a od razu będziesz na miejscu. Odnajdź otwarty dom obok kościoła i wejdź do środka. W pokoju po lewej natrafisz na zamkniętą klapę w podłodze w [4]. Otwórz ją i zejdź do jaskini, a znajdziesz się w [5].
Miejsce to jest zamieszkane przez Olorumy. Na moście spotkasz dwóch wojowników. Po zabiciu ich zejdź prawymi schodami na dół, a po zakręcie natrafisz na skrzynkę. Kontynuuj wędrówkę, zabij kolejną parę, a trafisz do pierwszej większej jaskini. Mosty prowadzą w prawo, lecz najpierw pozbądź się wojownika, dwóch łuczników i maga przy namiotach. Na dole jest jeszcze więcej wrogów (dwóch wojowników, dwa Żarłoki i mag), lecz nie musisz z nimi walczyć.
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie